לסרי על השחתת השלטים: ״שחלילה אשדוד לא תיפול לידיהם של גורמים עבריינים״

לסרי על השחתת השלטים: ״שחלילה אשדוד לא תיפול לידיהם של גורמים עבריינים״

ראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לוקח אישית את ההשחתה של שלטי הבחירות ובעיקר את האכזריות מהדרך שהדבר מתבצע. לסרי שכבר הגיש תלונות במשטרה לא מתכוון לעבור לסדר היום ויצא עם פוסט אישי בו הוא מתאר את הרגשתו לגבי השנאה האישית המופנית כלפיו:

כבר יותר מחודש שעבריינים אלמונים, הנשלחים על ידי גורמים בעלי אינטרסים כלכליים שמנסים להשתלט על העיר, משחיתים את שלטי הבחירות שלי כמעט מדי לילה. הם מקפידים להשחית בתמונה דווקא את הפנים שלי, ובכך הם גם מבטאים שנאה אישית קשה כלפיי, שהינה מעבר למחלוקת ולתחרות פוליטית.

כך היה בלילה האחרון, כאשר הגיעו שני עבריינים למטה שלי, ריססו צבע על דלתותיו, השחיתו את שלט הבחירות שלי, וחתכו מעליו את פניי. השניים צולמו במצלמות האבטחה בפנים גלויות, ללא כל בושה, ואנו נגיש נגדם תלונה במשטרה. זאת בהמשך למסרונים שנשלחו לתושבים, עם ביטויי אלימות קשים כלפיי וכלפי בני משפחתי, שגם עליהם הגשנו תלונה במשטרה.

אני קורא למשטרה לשים יד על העבריינים האלה, לברר מי המועמד ששלח אותם לבצע את הפעילות העבריינית הזו, ולעצור את האלימות הפיזית והמילולית הקשה שאותו מועמד הכניס למערכת הבחירות הזו.

 

 

מערכת הבחירות הזו מידרדרת לכדי גילויי אלימות חמורים, שעל כל התושבים לגנות בכל תוקף. ביחד נשמור על אשדוד שלנו יפה, מצליחה, משגשגת, ובשורה הראשונה של מדינת ישראל – ושחלילה לא תיפול לידיהם של גורמים עבריינים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*