יורדים נמוך: הודעת פייק על מעצר בנו של ראש העיר

יורדים נמוך: הודעת פייק על מעצר בנו של ראש העיר

לא מעט עיניים גולגלו כשפתחו את מסרון הפייק שנשלח בתפוצה עירונית בו מואשם בנו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, מאיר באחזקת סמים לא חוקיים ועוכב ע״י רשויות החוק. ההפתעה היתה מושלמת שכן דמו של עו״ד מאיר לסרי רחוקה שנות אור מהמעשייה שהועללה עליו ונראה שמערכת הבחירות הקרובה לא תבחל ממאמצים להכפיש ולייצר הודעות פייק בתפוצה עירונית.

מאגר השמות העירוני אמור להיות נכס מוגן שכן לא כל אחד או אחת יכולים לעשות שימוש בנתונים, לא רחוק היום שתוגש תביעה ייצוגית נגד שולח כזה או אחר דבר שאולי ירתיע את שולחי ההודעות.

ד״ר לסרי קיבל את הידיעה בתדהמה, תלונה הוגשה במשטרת אשדוד על הוצאת דיבה וראש העיר מיהר להגיב:

"הניסיון לפגוע בילד שלי ולבייש אותו בפני כל תושבי העיר אשדוד ובפני ילדיו, באמצעות הצגתו כעבריין, מזכירה פעילות של ארגוני פשיעה.

רוצים לדרדר את העיר אשדוד לזמנים אפלים ואני אעשה ככל יכולתי שהאנשים האלו חלילה לא יצליחו לשדוד את השלטון באמצעות מיליוני שקלים והפצת שקרים ברמה הנמוכה ביותר ובכך להעביר את השלטון לשליחים מטעמם ועושי דברם. היום יותר מתמיד אני יוצא לשמור על הבית.

אין לי כוונה להפקיר את תושבי אשדוד והעיר עצמה לגורמים שגמרו אומר להשתלט עליה!

סיפרתי לכם לפני שבועיים שהרוע רק ילך ויגבר והנה לכם עוד דוגמה למה שצפוי לנו ככל שיתקרבו הבחירות.


"חשיפה דרמטית:

מאיר לסרי בנו של ראש עריית אשדוד יחיאל לסרי עוכב ע"י רשויות בגין שימוש ואחזקת סמים משני תודעה.
היקף האחזקה טרם ברור אולם ברכבו נמצאו כמויות בלתי מבוטלות של מריחואנה וממצאים שונים. בשלב זה עדיין לא הוחלט על מעצרו".


 

עוד הוסיף ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: אשדוד בהנהגתי הייתה הכי מוגנת מפני השתלטות עוינת של בעלי עניין בזכות עבודה הניקיון שעשינו עם השנים. עתה רוצים להזיז את שומרי הסף כדי להשתלט על העיר. אבל אני כאן, ואשאר כאן, לשמור על הבית ולא אתן שייקחו את אשדוד לימים חשוכים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*