רשות הספורט מציינת את יום ההליכה הבינלאומי באשדוד

רשות הספורט מציינת את יום ההליכה הבינלאומי באשדוד

ה-27 באוקטובר נקבע כ״יום ההליכה הבינלאומי״, בכל פינה בגלובוס מקיימים פעילויות הליכה שונות ומגוונות כדי להעלות את המודעות לספורט ההליכה על שלל יתרונותיו. רשות הספורט העירונית באשדוד לא יכלה לתת להזדמנות כזו לחמוק לה בין הידיים ובחרה להשקיע את ריכוז המאמץ דווקא בדור הבא, תלמידי בתי הספר היסודיים.

4 בתי ספר נבחרו לפיילוט הצעידה: ״הרוא״ה״, ״צפרירים״, ״נוף ים״ ו״חופית״, נקודת המפגש לכל ארבעת בתי הספר נקבעה בפארק ״גולדה״, משם החלו בהליכה משותפת דרך טיילת משה דיין עד פארק אשדוד-ים, יחד עם המורים וההורים. מה שיצר מסלול חוויתי ועשיר במצב רוח.

בפארק אשדוד ים, עם הגעת הילדים, המורים וההורים ניכרה ההשקעה בהפקת יום זה, מתחם מדוגלל וצבעוני שהקימה רשות הספורט מבעוד מועד שכלל מגוון גדול של מתחמי פעילויות שונים, שהלבישו את פארק אשדוד ים ואת מגרשי הספורט שבו בשלל פעילויות ומתחמי ספורט חווייתיים.

_TP_3147

כדי להכניס את כל העניין לקצב עם אנרגיות דאגו ברשות הספורט להציב על הבמה את איילת נאור, הגורו המקומית של ה״זומבה״ באשדוד שהפעילה בקצב מטריף את ההורים והילדים.

_TP_3132

יום ההליכה הבינלאומי הוא לא היום היחיד בו ניתן דגש עירוני להליכה, הרבה לפני שבעולם בחרו יום ספציפי מקיימת רשות הספורט ״הפנינג הליכה״, גם השנה, בחודש יוני יתקיים ״הפנינג הליכה עירוני״ בו לוקחים חלק כל בתי הספר בעיר יחד התושבים שמצטרפים לאירוע בסדר גודל אחר לגמרי, אלפים צועדים ונהנים משלל פעילויות ואטרקציות לאורך המסלול.

_TP_3261

הפעילות היזומה לאורך השנה במערכות החינוך מעלה את המודעות כבר בגילאי הגן ובתי הספר היסודיים מה שמביא בכל שנה ליותר ויותר צועדים.

בני חיזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט: ״יום ההליכה הבינלאומי הוא הזדמנות מצויינת להוציא את הילדים מישיבה בכיתות לפעילות גופנית חוויתית, הושקעה לא מעט מחשבה ותכנון ביום החוויתי הזה, אבל התוצאה בהחלט מתגמלת, זו הזדמנות מצויינת להודות לצוותים בבתי הספר וההורים שליוו את הילדים והביאו להצלחת האירוע״

_TP_3387

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״ברשות הספורט מברכים על כל הזדמנות, עירונית, לאומית או בינלאומית כדי לקיים פעילות גופנית לילדי העיר אשדוד, הדגש שמשקיעה הרשות במימוש חזון ראש העיר בבתי הספר היסודיים ובגנים בהחלט מניבה פירות ממשיים, יותר ויותר היענות מצד בתי הספר, ההורים והתלמידים עצמם מעודדים אותנו להמשיך לייצר ולהשקיע בימי הפנינג כמו זה שחווינו היום. יום ההליכה הוא רק הפרומו להפנינג ההליכה המתוכנן בחודש יוני.

צילום: Odrey – פבל טולצ׳ינסקי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*