ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי על הפסקת האש מחר: ״עלינו להיות עירניים ודרוכים שבעתיים.״

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי על הפסקת האש מחר: ״עלינו להיות עירניים ודרוכים שבעתיים.״

מחר תיכנס לתוקפה הפסקת האש בעזה, לצד השמחה הגדולה שבהחזרת החטופים לביתם טמונה אזהרה גדולה מפני שאננות, כלמודי קרבות מול האוייב האכזר שכבר ניצל הפסקות אש והרג וחטף בהן אזרחים ישראלים ראש העיר יוצא בהודעה אישית לתושבי אשדוד שייזהר משאננות יתרה.

כך נמסר בהודעתו:

 

אנחנו למודי הפסקות אש עם ארגון הטרור האכזרי בעזה, אנחנו זוכרים, שכמעט תמיד, ממש בסמוך למועד התחלת הפסקת האש, הם יורים מטחי רקטות משמעותיים לעברנו. ואני מבקש להזכיר את העובדה הזו לכולנו.

נכון לפרסומים עד עתה, מחר החל מהשעה 10:00 בבוקר, תכנס לתוקף הפסקת האש, והלחימה בעזה תיעצר למספר ימים. וזאת, כידוע לכם, בתמורה להחזרת מספר משמעותי של החטופים. אנחנו כמובן, מצטרפים לתמיכה בהחלטת הממשלה החשובה הזו, נרגשים מאוד עם המשפחות שיזכו לראות את יקיריהם – יקירינו, ומתפללים לשובם של כל החטופות והחטופים במהרה בע״ה.

אך לצד זאת, כיון שאנחנו למודי הפסקות אש עם ארגון הטרור האכזרי בעזה, אנחנו זוכרים, שכמעט תמיד, ממש בסמוך למועד התחלת הפסקת האש, הם יורים מטחי רקטות משמעותיים לעברנו. ואני מבקש להזכיר את העובדה הזו לכולנו.
לכן, אנא מכם, החל מהערב ועד מחר בשעה 10:00 בבוקר, או עד השעה הרשמית שתפורסם, לקראת כניסת ההפוגה לתוקף, עלינו להיות עירניים ודרוכים שבעתיים. לשהות בקרבת מרחב מוגן. וכמובן להקפיד על כללי ההתגוננות.
שהמעבר הזה יעבור בשלום, עם כניסת ההפוגה לתוקף, ובתיאום עם פיקוד העורף, נעדכן אתכם, במדיניות ההתגוננות והמשך ההתנהלות שלנו, בימי ההפוגה.

בהזדמנות הזו, אני מבקש להודות לכם תושבות ותושבים יקרים, על שיתוף הפעולה, והתרומה שלכם, לחוסן הגבוה של העיר והמדינה.
באשדוד, בכמו בכל מדינת ישראל, נמשיך להיות מאוחדים וחזקים, בדרך לניצחון המלא בע״ה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*