סערת השוק העירוני והחלטת ראש העיר

סערת השוק העירוני והחלטת ראש העיר

ראש העיר יחיאל לסרי הורה שלא לקיים את השוק העירוני, למרות שבערים אחרות השוק העירוני מתקיים כבר שבועות רבים. לצד הטענות הרבות של בעלי הדוכנים והטענה הצודקת על אובדן פרנסה נממד ראש העיר ד״ר לסרי עיקש על עמדתו שהמצב הביטחוני לא מאפשר את פתיחת השוק ולטענתו כל עוד זה תלוי בו הוא לוקח סיכון, גם לא את הקטן שבהם.

אתמול נחת באחד הסופרים בעיר תרמיל של פגז לקראת השעה 17:00 שעה שהשוק יכול היה להיות פעיל בו, תרמיל כזה שנופל במקום הומה אדם וצפוף כמו השוק העירוני של אשדוד יכול להיגמר באסון, גם בסופר מקורה זה כמעט באסון על אחת כמה וכמה במקום ללא קורת גג.

הציבור אינו חשוף לכל המידע שראש עיר חשוף, השוק בחוף לידו נמצא במקום אסטרטגי מבחינת ירי, לא מעט טילים נופלים סמוך גם כשאין אזעקות, התרמילים שנופלים מהיירוטים הם סכנה לא פחותה מהטיל עצמו.

 

מעיריית אשדוד נמסר:

ההחלטה של ראש העיר ד״ר יחיאל הינה החלטה מצילת חיים. חווינו אתמול כולם מה היה קורה במידה והיה שוק, מה יקרה במידה וסטייה קטנה של הטיל במקום בים תהיה באזור הזה?

ראש העיר מקבל החלטות שאין נוחות גם לו, אבל הוא רואה רק את ביטחון התושבים וגם הסוחרים.

ברור לכולם, כל ראש העיר היה מעדיף שקט ולא היה רוצה לראות הפגנות. אבל כאן, שוב ראינו את יחיאל על החלטה מנהיגותית והוא מודע לכך שהוא יביא עליו את הסוחרים ואני גם אומר לכם מידיעה אישית, הוא לא מתרגש בגלל שהוא בטוח בהחלטה הזאת נוכח המצב הביטחוני.

ולגבי המתמודדים האחרים, קצת אחריות לא תמיד חייבים להזדהות עם כל צעקה, חשוב לבחון זאת בימים אלה ביתר שאת ורק בגלל שאנחנו נמצאים במלחמה ולא בשגרה.

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*