קבלן לא רשום סחר ברישיונו של קבלן רשום

קבלן לא רשום סחר ברישיונו של קבלן רשום

חשד: קבלן לא רשום אשדודי סחר ברישיונו של קבלן רשום כדי לבצע עבודה בעיר.

רשם הקבלנים בצעד חריג, הוציא צו הפסקת עבודה לקבלן לא רשום מאשדוד שביצע עבודת בנייה בבניין ברובע י"ג באשדוד לאחר שעל פי החשד סחר ברישיונו של קבלן רשום. על פי החשד, הקבלן הלא רשום הציג לעירייה לצורך קבלת ההיתר לעבודות הבנייה, רישיון של קבלן רשום המתגורר מחוץ לעיר.

החשד לזיוף נחשף בעקבות תלונות של דיירים בעירייה ורשם הקבלנים הארצי בודק חשד לפיו במקרה זה נעשה שימוש בסחר ברישיון של קבלן רשום ששיתף פעולה עם הקבלן הלא רשום.

"ארגון הקבלנים רואה בחומרה התופעה של סחר ברישיונות של קבלן רשום ואנו מתכוונים לפעול בכל תוקף בתופעה זו המוכרת לנו לאחרונה. בכוונתנו להעביר לגורמים המוסמכים, כל מידע בנושא בכדי להביא לשלילת רישיונות של הקבלן הרשום", כך אומר השבוע שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באזור אשדוד והסביבה.

עוד ציין בן עזרי כי עיריית אשדוד פועלת כנדרש ודורשת בהליך מתן היתר בנייה, הצגת הסכם עם קבלן רשום, מינוי מנהל עבודה ותעודת קבלן רשום.

שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: "ננהל מלחמת חורמה בסחר ברישיונות קבלן רשום  ובזיוף רישיונות מתוך מטרה שקבלנים לא רשומים לא יבצעו עבודות בנייה בעיר.  אני ממליץ לכל משפחה/מזמין עבודה באשדוד, לבקש מהקבלן המבצע רישיון קבלן רשום ואף לפנות אלינו בכדי שנבדוק האם הקבלן אכן רשום אצל רשם הקבלנים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*