ניידת הבטיחות מונעת תאונות עבודה

ניידת הבטיחות מונעת תאונות עבודה

מנכ"ל הארגון הקבלנים באשדוד והשפלה: "ניידת הבטיחות של ההתאחדות שלנו מונעת תאונות עבודה".

"תמשיכו לשמור על כללי הבטיחות ועל פועלי הבניין שאתם מעסיקים", כך מבקש השבוע שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה בפניה לחברי ארגון הקבלנים במחוז בעקבות דבריו של רשם הקבלנים בנושא פגיעת פועלי בניין.

כזכור, עו"ד אמנון כהן, רשם הקבלנים במשרד השיכון שהתארח במשרדי ארגון הקבלנים באשדוד לפני שבוע אמר כי "בעשור האחרון לא הורשע אף קבלן ולא נלקח רישיון מאף קבלן שעובדיו נפגעו". הדברים נאמרו במסגרת דיון מיוחד של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא התאונות בענף הבנייה בישראל.

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה: "חשוב לציין כי במסגרת השירותים שארגון הקבלנים מציע לחבריו, הארגון מפעיל ניידת בטיחות שמדריכה מנהלי עבודה באתרי הבנייה עצמם כיצד למנוע תאונות עבודה".

העבודה באתר הבניה מכילה סיכונים רבים.,בענף שלנו ישנן עשרות תאונות עבודה בשנה שרבות מהן אף מסתיימות במוות. בשלושת השנים האחרונות נהרגו כ-30 עובדים בשנה המהווים כ 50% מכלל ההרוגים בתאונות עבודה במשק. עוד אמר בן עזרי מוסיף: "אני מצר על כל פועל בניין שנפגע או נהרג בתאונת עבודה בענף הבניין, אבל חשוב להדגיש כי לפחות בעשור האחרון התאחדות בוני הארץ יחד עם מדינת ישראל השקיעה משאבים רבים בנושא הדרכות בטיחות וניתן לומר כי רובן המוחלט של התאונות לא נגרם באשמת הקבלנים הרשומים. יחד עם זאת פנינו לעתיד ואני סמוך ובטוח שהקבלנים ימשיכו לדאוג לכך שבאתרי הבנייה שבאחריותם יישמרו כל תקנות ודרישות הבטיחות במטרה לשמור על חיי אדם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*