"עוד יבנו על כיכר עין השמש…"

"עוד יבנו על כיכר עין השמש…"

מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: חוששים מבנייה בדיונה? בסוף עוד יבנו על כיכר עין השמש.

"צר לי על העצומות והקמפיינים נגד בנייה בדיונה, אבל האם אנחנו מעדיפים שנחשים ועקרבים יתגוררו שם במקום שילדינו יקימו את ביתם באשדוד?", כך אומר שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה.

שלומי בן עזרי מנכ"ל הארגון: " אשדוד גובלת בים ממערב, בכביש 4 ממזרח, באזורי התעשייה מצפון ובשמורת טבע והדיונה מדרום. מה האלטרנטיבה לבנייה, לייבש את הים או להקים שכונה על כביש 4? אני שוחר טבע אבל הטבע נועד לשרת אותנו ולא ההפך. המחויבות שלנו היא בראש וראשונה כלפי ילדינו ולא כלפי נחשים ועקרבים".

.לטענתו "עם כל הכבוד לטבע, אין לנו ברירה אחרת. אני יודע שיש כאלה שאומרים שצריכים ליישב את הנגב וגם זה בסדר, אנחנו חיים במדינה חופשית ומי שרוצה לגור בעיר בנגב מוזמן לנהוג כך. אבל אני ורבים כמוני, מעדיפים שילדיהם יגורו לידם".

אני מחזק את המדיניות של עיריית אשדוד להרחיב את היקפי הבניה ברחבי העיר כי ילדי אשדוד זכאים גם הם לבית משלהם לגור בו.

בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: "מה שעומד כרגע על הפרק זה בנייה באזורי התעשייה וברובעים עתידיים גם אם הם על שטחי שמורת טבע. אלה הן החלופות האחרונות שנותרו כי נגמרו עתודות הקרקע של אשדוד.  אני תומך גם בבנייה באזורי התעשייה בעיר ששוממים בלילה ומהווים קרקע פורייה למעשים פליליים, מה עוד שכך ניתן יהיה להגדיל את מלאי הדירות בעיר. אם בתל אביב החליטו לאחר שנים רבות,  שיש לבנות על כיכר המדינה, לא אתפלא  אם יגיע היום בו יצטרכו לבנות גם בכיכר השמש באשדוד. זה הכל עניין של זמן כי לא יהיו קרקעות לילדים שלנו וצריך להלין אותם איפשהו!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*