"אל תתפתו להעסיק קבלנים לא רשומים"

"אל תתפתו להעסיק קבלנים לא רשומים"

רשם הקבלנים בביקור באשדוד: "אל תתפתו להעסיק קבלנים לא רשומים"

"אדאג להוצאת צווי הפסקת עבודה לכל קבלן לא רשום במחוז אשדוד", כך הבטיח השבוע עו"ד אמנון כהן, רשם הקבלנים שביקר השבוע בעיר בהזמנת שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה. עו"ד אמנון כהן: "חייבים למגר את תופעת הקבלנים הפיראטיים הפועלים באשדוד והסביבה. אני פונה לתושבים:  תעסיקו רק קבלנים רשומים כי אם תהיה לכם בעיה איתם אנחנו הכתובת".

עו"ד כהן הרגולטור של ענף הבנייה שאחראי למתן ולביטול רישיונות לקבלנים, הגיע לביקור יחד עם מיה שעיה, רכזת הרישום ונפגש במשרדי ארגון הקבלנים עם קבלנים עצמאיים ועם נציגי חברות בנייה שביקשו להסדיר שינויי הסיווג שלהם או של עובדיהם. ככל שסיווגו של הקבלן גבוה יותר, כך הוא רשאי לבצע פרויקטים בהיקף גדול יותר.

רשם הקבלנים ציין בביקורו כי קבלן לא רשום אינו רשאי למשל להעסיק עובדים פלסטינים, לא יכול להשתתף במכרזים ממשלתיים או עירוניים ולמעשה לא רשאי לבצע עבודות קבלניות.

הרשם כהן שמטפל ברישום קבלנים בענף הבנייה כמו קבלני בניין, עפר, חשמל, אינסטלציה ואיטום, הבטיח כי בביקורו הבא באזור הוא יסייר ברחבי העיר ויעקוב מקרוב אחר הליכי הבנייה.

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה: "הבאתו של רשם הקבלנים לאשדוד במטרה להסדיר סיווגים ולטפל ברישומם של קבלנים הוא אחד השירותים שהארגון שלנו מספק לחבריו. מי שלא הספיק להיפגש עם הרשם מוזמן להפנות אלינו בקשותיו ונשתדל לסייע לכולם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*