ערוץ 14 נגד אלי נכט

ערוץ 14 נגד אלי נכט

העובדה שמערכת הבחירות האשדודית מעניינת ומותחת גם ברמה הארצית זה אנחנו יודעים, אבל מועמד חדש שזוכה לכתבה מקיפה בפריים טיים בערוץ ארצי זו כבר רמה אחרת של עניין. מי שזכה לכבוד היה דווקא אלי נכט, נכט זכה לכותרות בעקבות סרטון שנוי במחלוקת שהופץ במערכת הבחירות הקודמת לפני כ-5 שנים, אי אפשר להתווכח על יעילות הסרטון כי הוא זה שזיכה את נכט בשני מנדטים יקרים ובסגנות ראש עיר ברוטציה עם שרון מרק.

הסרטון שמציג בצורה קיצונית את התחרדות העיר בתסריט אימה עבור קהל הבוחרים שלו עם קורטוב של הומור היה רלוונטי למחאת השבת, שהיתה בשיאה במערכת הבחירות הקודמת, נכט, שהתמתן מאז, ואף לקח את דויד אסייג, שעליו אי אפשר יהיה להגיד שהוא שונא חרדים, דתיים, או כל מישהו אחר לקח אישית את האירוע התקשורתי וטוען כי מדובר באירוע ״מוזמן״ של אחד מהמועמדים (אתם יכולים לנחש) כי המועמדים לראשות העיר מ-פ-ח-ד-י-ם.

 

 

עוד הוסיף נכט: ״אם זה כל מה שיש למתחרים שלי עליי, מצבנו מעולה. שכן, אני יודע בדיוק מי הזמין את הכתבה הזו בערוץ 14״

 

 

תגובת אלי נכט:

״תושבי אשדוד היקרים, אתם יודעים שאני מכבד את כל התושבים שלנו ללא יוצא מהכלל, וכמובן שנדאג שלכל אחד ואחת מהם על מנת שיהיה טוב לחיות בעיר אותה אוביל אחרי הבחירות. זאת, בהוגנות, בכבוד ובאיזון הראוי, שהרי חיה ותן לחיות זה המוטו שלנו.

צפיתי כרגע בכתבה ששודרה עלי במהדורה המרכזית של ערוץ 14 ולצערי הרב ראיתי את השיח הרדוד והמביש באולפן בו יעקב ברדוגו, ינון מגל ואחרים ממחזרים חומרים מקמפיין 2018 ומטיחים בי נאצות והאשמות על הקמפיין מלפני 5 שנים, קמפיין שהיה רלוונטי לימי מחאת השבת הקשים שידעה העיר אשדוד.

 

 

חשוב לי לומר לכם, אם זה כל מה שיש למתחרים שלי עליי, מצבנו מעולה. שכן, אני יודע בדיוק מי הזמין את הכתבה הזו בערוץ 14, ואני שמח מאוד שהמועמדים לראשות העיר מ-פ-ח-ד-י-ם. כי אנחנו הולכים ומתחזקים מיום ליום, ובעזרת השם גם מנצחים!

אני מפציר בתושבי אשדוד לבוא חשבון בקלפי עם אותם אלו שרק מחפשים לפגוע, לטנף, ולהכפיש, הם לא ראויים להיות נבחרי ציבור. זו לא מנהיגות, זו לא דרכנו!״

 

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*