אלי נכט משיק מטה: ח״כ זאב אלקין וסופה לנדבר באו לברך

אלי נכט משיק מטה: ח״כ זאב אלקין וסופה לנדבר באו לברך

סגן ראש העיר עו״ד אלי נכט, מוכיח לכולם שהוא רציני בכוונותיו בהתמודדות על ראשות העיר, כשהוא מוקף בעשרות פעילים מכל המגזרים ויחד עם ח״כ זאב אלקין, השרה לשעבר סופה לנדבר וראש המטה שלו, דוד אסייג הוא משיק את פתיחת מטה הבחירות שלו, קובע מזוזה ומצהיר כי אין לאשדוד מנהיגות אמיתית: ״מי שהיה לו 20-30 שנה להוכיח את עצמו ולא עשה זאת. אין שום ציפייה שייעשה זאת כעת. בשנה וחצי של סגנות עשינו יותר ממה שעשו אחרים במשך עשור! ״מי שלא קם בבוקר עם סכין בין השיניים לקדם את העיר ולדאוג שהילדים והנכדים שלנו לא יעזבו את העיר, אינו ראוי לאמון שלנו.

 

חה״כ זאב אלקין בא לפרגן

זאב אלקין:

אני מכיר את אלי הרבה שנים, והוא חבר, הוא התייצב לצידי ואני מתייצב לצידו. אבל יותר מכך, אני מאוד מעריך את אלי כאיש ציבור. ראיתי לא פעם במו עיני כמה בוער באלי לעזור לאנשים, לעזור לתושבים ולשנות מציאות, והוא בן אדם שפשוט לא מוותר! אם לא מכניסים אותו דרך הדלת, הוא נכנס דרך החלון. זה מה שאשדוד צריכה!״

 

סופה לנדבר: מהמרת על נכט

סופה לנדבר:

״אנחנו צריכים אשדוד אחרת. שאף אחד לא יתלונן שהילד שלו שם והילדה שלו במקום אחר. הבת שלי לצערי גם אמרה תעזבי את אשדוד. תקומי ותעזבי, אני ברמת השרון. ועניתי לה, ״אני כאן נולדתי כבן אדם ישראלי, וכאן אשאר. עכשיו בוא נסתכל קדימה, העתיד שייך לכם הצעירים!״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*