נחנך מרכז המצויינות של אשדוד בג׳ודו

נחנך מרכז המצויינות של אשדוד בג׳ודו

בשעה טובה אשדוד מתחברת לענף הג׳ודו עם מרכז מצויינות שהושק הערב, (ג׳). אירוע הפתיחה החל בקביעת מזוזה לאולם החדש אותה קבע ראש מינהל החינוך מר אריה מימון רגע לפני גזירת הסרט, אותו גזר ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי.

האולם החדש היה מלא מפה לפה וכלל את תלמידי בית ספר ״רבין״ ואת חניכי מרכז הג׳ודו, ומכובדים רבים בינהם: ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט מר משה בוטרשווילי, ראש מינהל החינוך מר אריה מימון, מנכ״ל רשות הספורט מר יורם אסרף, יו״ר איגוד הג׳ודו מר משה פונטי, מנהלת בית ספר ״רבין״ הגב׳ אפרת טובול והמדליסטים אולימפיים אורן סמדג'ה ואורי ששון והאלופים גולן פולק ושגיא מוקי.

DKA_0864

אריה מימון, יחיאל לסרי, משה בוטרשוילי, יורם אסרף ואוהד יפרח

את הטקס הינחה סמנכ״ל רשות הספורט בני חזקיה ועל החלק האמנותי היו אחראים מקהלת בית הספר ״רבין״, ולהקת המחול שהרשימה בקטע אמנותי ססגוני.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: ״אשדוד מצטרפת היום לענף הג׳ודו ומעניקה את התנאים הטובים ביותר שעיר יכולה להעניק לענף הספורט המוביל בישראל. אין לי ספק שבשנים הקרובות יצא המדליסט הבא מהאולם הזה ממש״.

niv

נבחרת ישראל: אורי ששון וחבריו מעבירים שיעור לדור הבא

ראש העיר, ד״ר לסרי לסרי הודה שהוא מתרגש לארח את המדליסטים אורן סמדג׳ה, ואורי ששון כאן בעיר אשדוד ואבק הכוכבים שהם משאירים על המזרן יהיה עמוד הענן לספורטאי הג׳ודו של אשדוד.

גם משה פונטי, יו״ר איגוד הג׳ודו הישראלי הודה כי מדובר במעמד מיוחד עבור ענף הג׳ודו ועבור העיר אשדוד, הוא הודה ליורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט על הנכונות להרים כזה פרוייקט בזמן שיא, על האמצעים והתנאים שמתאמני הג׳ודו של אשדוד זכו להם.

DKA_0878

ד״ר לסרי, משה בוטרשוילי ומשה פונטי, יו״ר איגוד הג׳ודו

את המרכז ינהל דני לאופולד, מאמנה של המדליסטית הראשונה יעל ארד אליו יצטרף ניב כרמל, אלוף הארץ, שהתחרה בתחרויות בינלאומיות רבות בחו"ל ומאמן זו השנה השלישית.

DKA_0934

אפרת טובול, מנהלת בית הספר ״רבין״ עבורה מדובר בהגשמת חלום ישן הודתה לכל מי שידו בבניית האולם, החל מראש העיר ועד לועד ההורים, ״מדובר בהגשמת חלום שיעניק את ההזדמנות לתלמידי בית הספר להצטיין גם בענפי הספורט. אולם הספורט הכולל 2 אולמות אימון נוספים לריקוד והתעמלות משדרג בעשרות מונים את חוויית הספורט וההשגיות של התלמידים.

las2

האולם שנבנה בסיוע מפעל הפיס, יחד עם עיריית אשדוד ורשות הספורט העירונית, מצוייד במיטב האיבזורים וברמת גימור גבוהה. זוהי תעודת כבוד לענף הג׳ודו שקיבל לבקשת ראש העיר ובהתאם לחזונו את קידמת הבמה.

DKA_0860

מנחה הטקס, בני חזקיה

efrat

מנהלת בי״ס רבין הגב׳ אפרת טובול

המרכז לג'ודו שנחנך הוא מדיניות ישירה של ראש העיר והמשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט, משה בוטרשווילי הדוגלים, מאיצים והדוחפים להצטיינות בכל תחום בכלל ובתחום הספורט הג'ודו הפרט.

בסיום האירוע עלתה למזרן נבחרת ישראל בג'ודו, וקיימו מופעי ראווה, הדגימו תרגילים שונים וקינחו בתמונות סלפי עם דור העתיד של הג׳ודו.

DKA_0937

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: מדובר באירוע היסטורי, ענף הג׳ודו הוא הענף המוביל בארץ עם כמוות המתעמלים הגדולה ביותר, זהו ענף הספורט בו הצליחה ישראל יותר מכל ענף אחר, החל מהיום אשדוד מעבירה את ענף הג׳ודו ומקצועות הלחימה לקדמת הבמה עם תנאים אופטימליים וניהול מקצועי ברמה גבוהה שתצעיד את ילדי אשדוד להישגים אולימפיים.

 DKA_0876   DKA_0912

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: אלה הרגעים שהעשייה ממלאת אותי בסיפוק גדול, מדובר בתעודת כבוד לעיר אשדוד, מתקן חדיש, המוביל והגדול בישראל, יחד עם ידידי משה פונטי, יו״ר איגוד הג׳ודו בישראל נצעיד את הדור הבא של מתעמלי הג׳ודו באשדוד עד הפודיומים של הבמות הגדולות בעולם.

צילום: ODERY (פבל טולצ'ינסקי)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*