נאכט מקבל שחקן חיזוק- דוד אסייג

נאכט מקבל שחקן חיזוק- דוד אסייג

בתזמון נכון לפני הכנס עם גנץ, נאכט מצרף לשורותיו את דוד אסייג כמספר 2. דוד אסייג מותיקי העיר, ידוע כפעיל חברתי בתחומים רבים בקהילה.

הכנס שיתקיים באולמי אלבן(האורגים 35, אשדוד), בשעה 20:00 ובו יהיה יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ – מציג נכט את מספר 2 שלו. הכנס עתיד לסחוף אליו מאות משתתפים שכבר אישרו את השתתפותם. הצגתו של מר אסייג, מסמלת יותר מכל את כוונתו של המועמד לראשות העיר אשדוד, סגן ראש העיר, עו״ד אלי נכט, לאחד את השורות עם מועצדים ותיקים חוצי מגזרים, כתחנה מבחינתו לפני המרוץ לראשות העיר.

אלי נכט: "אני שמח כי דוד אסייג נענה לבקשתי להצטרף אל רשימתי והתנועה שלנו. אין ספק כי מדובר באחד האנשים הערכיים והראויים יותר שעתיד לתרום רבות לעיר. אין תושב אשדוד אחד שאינו מכיר את דוד אסייג או פעילותו למען הזולת. נוסף על כל פועלו מר אסייג, ממשיך בתפקיד מילואים משמעותי ורגיש ביותר כרס״ן בצה״ל. דוד, ברוך הבא לבית שלנו, הבית של כל האשדודים!"

דוד אסייג: "אני שמח להצטרף למועמד ראוי וצעיר עם רוח חדשה. אני מאמין ביכולות של עו״ד אלי נכט להנהיג את העיר ולקדם אותה, זאת על סמך מה שהצליח לעשות כבר בזמן כה קצר. אני משוכנע שאלי נכט יבחר לראש העיר הבא של אשדוד, ולו כי זה הדבר הנכון ביותר ובזמן המתאים ביותר."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*