אלי נכט לאלקין- קדם הצעת חוק בדבר אוניברסיטה באשדוד

אלי נכט לאלקין- קדם הצעת חוק בדבר אוניברסיטה באשדוד

אלי נכט, המועמד לראשות העיר אשדוד לא קופא על שמריו, ומקדם יוזמה לפתיחת אוניברסיטה באשדוד.

מעט רקע שנבין- אשדוד, העיר השישית בגודלה בישראל חסרה אוניברסיטה. מכללת סמי שמעון המכובדת בהחלט אינה עניין של מה בכך, אך משמעותה של אוניברסיטה בעיר היא רחבת היקף ותוסף אפשרי כדאי במיוחד– סטודנטים מביאים איתם כח עבודה וצרכנות גם יחד, מקומות בילוי וקניות, חיי קהילה וחברה מתחדשים, ואפילו השפעה על אוכלוסיית הצעירים שכבר גרים בעיר. בנוסף, אוניברסיטה היא בעצם גוף השכלה גבוהה המקדם מחקרים ופעיל מתוקף היותו כזה בזירה בינלאומית לא פעם (מחקרים משותפים וכו), מה שיביא גם צמיחה כלכלית בסופו של יום.

נכט פנה לחברו, היו"ר בשדולה להשכלה גבוהה, זאב אלקין, בבקשה לקדם את הצעת החוק להקמת האוניברסיטה, והפניה נשאה פרי והוגשה היום במזכירות הכנסת.
נכט מפגין זו לא הפעם הראשונה, את רצונותיו להביא צעירים לאשדוד, ובכך להגדיל לתפיסתו את הרצון של הצעירים להשאר בעיר, וזהו בהחלט מסר עליו הוא חוזר רבות.

צריך להבין שאנחנו בעיצומו של קמפיין בחירות, וגם מיתר המועמדים לראשות העיר עוד נכונות לנו לא מעט הצהרות מפוצצות לעתיד ורוד. כך היה בעבר, וכך כנראה יהיה גם בעתיד. לגבי מימוש ההבטחות – זו כבר פנקסאות שכדאי וחשוב לבוחר לנהל. זאת נאחל לכל מי שיש כוונה טובה עבור כולנו… שיצליח. רוצים להבין על מה אנחנו מדברים? חפשו את מצעי המועמדים מ2018 ושתפו אותנו…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*