מכה למתחרים של לסרי – יהדות התורה (ג׳) יצאה בקמפיין תמיכה

מכה למתחרים של לסרי – יהדות התורה (ג׳) יצאה בקמפיין תמיכה

אחת מהאתגרים הגדולים של מתחריו של לסרי היו לפצל את יהדות התורה מתמיכה בראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי, חלק נוסף מהיעד היה לפצל אותו גם מש״ס, יעד שהצליח חלקית, עד כמה חלקית נדע רק ביום הבוחר.

עבור לסרי מדובר באנחת רווחה, עבור המתחרים מדובר בקרב בינם לבין עצמם, תמיכה של יהדות התורה ידועה כגורפת ובטוחה, והיא תבטי לראש העיר המכהן יתרון משמעותי בפתק הצהוב, ככל הנראה כזה שלא יספיק לסיבוב הראשון אבל כזה שיצליח לבודד אותו וייתן לשאר המועמדים לריב בתוך הבוץ של עצמם. דבר שיכול להביא ל-2 תוצאות, איחודים מצד אחד (הבוגר שבהם) ומלחמת ראש בראש שתביא אותם לקמפייןם אגרסיבי של ראש בראש בינם לבין עצמם.

נכון לכתיבת שורות אלו לא נראים חיבורי תמיכה בין שאר המועמדים, למרות המספרים שרצים בין הסקרים כל אחד מהמועמדים מכתיר בראש חוצות את עצמו כראש העיר הבא(ה) של העיר אשדוד בין אם המספרים תומכים או לאו.

 

 

התמיכה של יהדות התורה עשויה להדליק נורת אזהרה בסניף הירושלמי של סיעת ש״ס, דהיינו אצל אריה דרעי שעשוי אולי לשים את הנקמה האישית בצד ואולי לחשוב שוב על מהלך ההדחה של לסרי. הפיצול הפנימי של מחנה ש״ס הוא נושא מאוד בעייתי עבור אריה דרעי, הפיצול עשוי לגרום לקרע בסיעה ואמסלם יצטרך להתמודד עם סיעה שסועה ביום שאחרי. למרות שנראה שהבחירות אוטוטו כאן נותר עוד מספיק זמן להפתעות ואנוט צופים שמחכות לנו לא מעט כאלו.

המענה מצד המתמודדים, במידה וישכילו לשים את האגו בצד, יכול להגיע רק בעזרת חיבור, היות ואיחוד רשימות כברא לא יכול לקרות, המענה המהיר יכול לבוא רק בהסרת מועמדות ותמיכה במועמד אחר ולקוות לטוב, הקרב על ראשות העיר עובר דרך המקום השני, בסיבוב השני.

זה בדיוק הזמן של המועמדים להראות מה באמת חשוב להם… באמת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*