הלן גלבר מציגה: ״הכח הנשי״

הלן גלבר מציגה: ״הכח הנשי״

כמאה נשים הגיעו לערב של שולחן עגול לנשים מטעמה של המועמדת לראשות העיר הלן גלבר "אישה באשדוד צריכה להרגיש בטוחה, להוביל , לשאוף לתפקידים הכי בכירים לשכר הכי גבוה ולהאמין שמגיע לה הכי טוב בעולם", אמרה גלבר בכנס

הערב נערך כנס "שולחן עגול" נשים פורצות דרך אליו הגיעו כ- 100 נשים מאשדוד.

הערב החל בסקירה של גלבר על מצבם של הנשים באשדוד בתחומי פערי השכר בין נשים לגברים, בטחון אישי , מעורבות נשים בחיי הפנאי, הדרת הנשים באוטובוסים ועוד.

לאחר מכן עלתה שירה אוחיון משוררת וחוקרת תרבות, שסיפרה על מאבקים של נשים להכרה ולשוויון בתחומים שונים בעשרות השנים האחרונות, וסיפרה על העצמת נשים בתרבויות השונות, "הגעתי למרוקו וראיתי שבשלוש הערים הגדולות יש אישה כראשת עיר" , סיפרה אוחיון. "שאלתי איך זה יכול להיות והבנתי שזו המדיניות של המלך שם לקדם נשים לתפקידי הנהגה".

אחריה עלתה יושבת ראש עמותת כ"ן (כוח נשים) ד"ר אורית רישפי. "לצערי אין מספיק מתמודדות בארץ, יש 262 רשויות בישראל ורק ב-14 מהן עומדות נשים בראש הרשות. לכן להצביע להלן שהיא מועמדת בעלת יכולות גבוהות, ואותה אני מכירה שנים רבות זו זכות ,ואפשר לעשות היסטוריה כאן באשדוד", אמרה.

"אני מודה לאורית ולשירה ולנשים הרבות שהגיעו הערב לכנס המכובד" ציינה גלבר. "הנשים הן כוח משמעותי בחברה וצריכות לקבל את כל הזכויות כמו שכר שווה, משרות שוות ועוד. אמנם חלה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. כראשת עיר אקדם את הנושא ואפעל לשוויון מלא לקידום נשים בתפקידי מפתח לצמצום פערי שכר ולנושאים רבים אחרים ".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*