החיזוק של הלן גלבר: השרה לשעבר סופה לנדבר מצטרפת לרשימתה

החיזוק של הלן גלבר: השרה לשעבר סופה לנדבר מצטרפת לרשימתה

חיזוק מרשים למועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר. שרת העלייה והקליטה לשעבר סופה לנדבר מצטרפת להלן גלבר ותהיה ברשימתה למועצת העיר. גלבר "אני גאה ומאושרת לצרף אליי אישיות מרשימה עם עשיה ציבורית מדהימה כמו סופה לנדבר ,יחד נוביל את אשדוד למקום הראוי לה".

סופה לנדבר הייתה שרת העלייה והקליטה במשך שלוש ממשלות שונות מצטרפת להלן גלבר ונותנת לה חיזוק משמעותי במרוץ לראשות העיר.
על פי כל הסקרים האחרונים, גלבר ניצבת במקום השני אחרי ראש העירייה המכהן לסרי וההצטרפות של לנדבר -דמות מוכרת ומוערכת באשדוד ומחוצה לה – צפויה לסייע לה רבות במאבק מול לסרי.
לנדבר פסיכולוגית וקלינאית תקשורת במקצוע, עלתה מברית המועצות בגיל 29 והחלה את הקריירה הפוליטית שלה כחברת מועצה באשדוד בין השנים 1989-1996 וכחברה בחברה לפיתוח אשדוד. בהמשך נבחרה לכנסת ושימשה שנים רבות כחברת כנסת, היא הייתה סגנית שרת התחבורה, ובהמשך שרת העלייה והקליטה במשך שלוש ממשלות שונות.

לנדבר אף סייעה בהקמת בית החולים באשדוד כשיזמה את חוק בית החולים אשדוד בשנת 2002. כעת כאמור מצטרפת לנדבר למועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר מה שוודאי יסייע לה לבסס את היתרון על שאר המועמדים, ובמאבק מול ראש העיר המכהן יחיאל לסרי.

לנדבר : "אני גאה ומאושרת להצטרף לחברתי המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר אביא את הניסיון, היכולות שלי וההבנה הפוליטית לטובת העיר אשדוד ואני בטוחה שיחד עם הלן אנחנו בדרך לניצחון לטובת העיר אשדוד".
גלבר ,"אני מתרגשת מאוד היום. השרה לשעבר סופה לנדבר מצטרפת לרשימת אין לנו עוד אשדוד" התייחסה גלבר לחיזוק.

"אני גאה ומאושרת לצרף לרשימה שלי את סופה לנדבר – אישיות ציבורית מרשימה ואישה חזקה שמביאה איתה סל מלא בעשייה וקבלות לאורך שנים ארוכות בשירות בציבור, הן בזירה המקומית והן בזירה הארצית.

הדרך של לנדבר מספרת סיפור מרשים של אישה שעלתה לארץ בגיל 29, החלה את הקריירה הפוליטית שלה כחברת מועצה באשדוד ובהמשך נבחרה כחברת כנסת, כיהנה כסגנית שרת התחבורה וכשרת העלייה והקליטה לאורך שלוש ממשלות שונות.

בכל תפקיד שלה היא יצגה את העיר בכבוד וסייעה לה רבות – כמו למשל בהקמת בית החולים. כמה מרגש שהסיפור מעורר ההשראה הזה סוגר עכשיו מעגל כשלנדבר חוזרת למקום בו התחילה כדי לתרום מיכולותיה, ניסיונה וקשריה כדי לסייע לנו במשימה החשובה להביא שינוי משמעותי לאשדוד.

אין לי ספק שביחד עם סופה ועם התמיכה הרחבה בעיר בדרך שאנחנו מציגות ומציגים – אנחנו בדרך לניצחון ויחד נוביל את אשדוד למקום הראוי לה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*