ברק סרי, הריצה לראשות העיר זו כבר לא שמועה

ברק סרי, הריצה לראשות העיר זו כבר לא שמועה

ברק סרי, שהשמועה על ריצתו לראשות העיר נחשפה כאן אצלנו לראשונה לפני חודשיים בדיוק רוקמת היום עור וגידים כשנשאל בתכנית הרדיו של ניסים משעל וגיא פלג ברדיו 103 על ההתמודדות.

סרי אמנם לא השיב באופן החלטי אך ברור מאוד שהרעיון לא זר לו. העניין הוא יותר הטיימינג של ההצהרה וכמה תנאים שעשויים להתקיים, בינהם תמיכה מסודרת של ש״ס אליה הוא מאוד מקורב ואולי במומנטום מסויים יצליח דרעי לגייס לו גם את יהדות התורה.

במקרה כזה שש״ס ויהדות התורה יצהירו על תמיכה בסרי ואפילו אם רק אחת מהשתיים הניזוק היחידי והעיקרי הוא לא אחר מראש העיר ד״ר יחיאל לסרי שמעניין יהיה לראות אם יחליט להתמודד לקדנציה רביעית.

ברק סרי שטרם מראה עקבות של עבודת שטח או בולטות ברחוב האשדודי ממתין ככל הנראה לאישור הסופי כדי להכריז רשמית.

סרי שמגיע מבית פוליטיקה ויודע בעצמו דבר או שניים על קמפיין פוליטי ככל הנראה מודע ללוחות הזמנים ויודע שהזמן לא עובד לטובתו, קמפיין לראשות עיר גדולה דורש חיבורים מוקדמים ובניית בייס מקומי, חזק מוכר שמכיר ויודע את העבודה. הבסיס הראשוני שמביא איתו ברק סרי כנדוניה הוא את אביו אבינועם.

אבינועם סרי יביא ככל הנראה את החבורה הותיקה שהיתה הבייס של צילקר עליו השלום שכרגע חונה אצל גלבר, בנוסף יצטרך סרי לבנות תמהיל נכון של רשימה שייצג את האוכלוסיה המגוונת של העיר אשדוד הכוללת, רוסים, נשים, דתיים, חרדים, בעלי עסקים, אתיופים, צרפתים ועוד…

מדובר במשימה לא פשוטה לאתר את האנשים הנכונים שיתמסרו לרעיון ויכולים באמת לגרוף אחריהם מצביעים.

את הכל נדע דקה אחרי ההכרזה הרשמית, עד אז הכל חרושת ספקולציות עליה ניתן למלא יומנים שלמים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*