אשדוד לובשת לבן – אשדוד מארחת את טורניר הקריקט של המכביה ה-20

אשדוד לובשת לבן – אשדוד מארחת את טורניר הקריקט של המכביה ה-20

הבוקר (יום רביעי) נפתחו משחקי המכביה בעיר אשדוד במשחק בין נבחרת ישראל לנבחרתה הלאומית של אנגליה. מר ששון בנימין, יו"ר ארגון "יאנג קריקט אשדוד״ שמוביל את השת״פ מולהנהלת ה״מכביה ה-20״ הודה היום בטקס הפתיחה להנהגת העיר על הזכות לארח את משחקי הקריקט של המכביה, כאן, אצלנו באשדוד.

שיפוץ מגרש הקריקט בפארק בן גוריון  והכנת ה”פיצ׳" החדש הפכו את המגרש להיות אחד ממגרשי הקריקט הטובים ביותר בארץ. היום לבש המגרש חג, הדגלים הוצבו, הסימונים חודשו ולאחר טקס פתיחה מרגש יצא המשחק הראשון יצא לדרך הבוקר, יום רביעי 5.7.17 בין נבחרת ישראל לנבחרת אנגליה.

באשדוד משחקים קריקט עוד משנות ה- 60' והעיר נחשבת למרכז הקריקט בישראל. המשחק קריקט נחשב למשחק מאוד אלגנטי, משחקים בו בעיר אשדוד משעות הבוקר 10.00-17.00, לרוב בימי שישי/ שבת בפארק בן גוריון בעיר (ליד המשטרה ברובע ב'), יש קבוצות בוגרים- בני 18+, כמו כן ישנה קבוצת נוער שנפתחה לפני כשנה, בה מתאמנים כ- 20 בני נוער, בנים בלבד.

kri2

קריקט הוא משחק קבוצתי המתנהל בין שתי קבוצות של אחד עשר שחקנים. זהו משחק עם מחבט וכדור, אשר משוחק במגרש מעגלי או אליפטי עם משטח מלבני באמצע. כמו בכל ספורט, כמעט, גם את שורשי משחק הקריקט אפשר למצוא הרבה שנים אחורה- תאמינו או לא- עדויות לקריקט נתגלו כבר ברומא העתיקה… אחד השחקנים הוא ראש הקבוצה, שמחליט מי יגיש, ואיך לסדר את השחקנים האחרים על המגרש. בפתיחת המשחק מתבצעת הטלת מטבע, בין שני הקפטנים, על מנת להחליט מי חובט ראשון.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט העירונית: אשדוד גאה לפתוח את משחקי המכביה ה-20 כאן אצלנו באשדוד, עם ענף הקריקט. לאחר השקעת המשאבים הדרושים לשיפוץ המגרש תחושת סיפוק גדולה לראות את האווירה הבינלאומית ולארח את כל הנבחרות, מאחל הצלחה לכולם, קצת יותר לנבחרת ישראל.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: מחמם את הלב לראות ענפי ספורט שביום יום לא זוכים לתשומת לב גדולה מקבלים במה בינלאומית מכובדת ברמה שרואים כאן באשדוד. אנו מברכים את כל הנבחרות המשתתפות בברכת ברוכים הבאים לעיר אשדוד והמון הצלחה בתחרות.

בימים הקרובים יתקיימו המשחקים הבאים:
שישינבחרת דרום אפריקהנבחרת אנגליה
ראשוןנבחרת דרום אפריקהנבחרת הודו
שנינבחרת אוסטרליהנבחרת ישראל
רביעינבחרת ישראלנבחרת דרום אפריקה

משחק הגמר יתקיים ביום חמישי, 13.7

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*