אבי אמסלם, הנקמה שהסתבכה

אבי אמסלם

אבי אמסלם

החבר שלנו בעירייה לא ממש הצליח להיות חבר של האיש חשוב בעירייה, ראש העיר. אז הוא הלך על מהלך פוליטי, שאמור היה להיות ההברקה של הבחירות, ונקמה שמוגשת קרה על מגש של כסף לראש העיר המכהן כמתנת פרידה משלטון בן 15 שנים. הצהרה בומבסטית על תמיכה בו ממועצת חכמי התורה לריצה לראשות העיר אשדוד כמתמודד מס׳ 8 או 9 תלוי איך סופרים.

המהלך, שהיה ברור שהוא מכוון נגד ראש העיר ומכוון בכינון ישיר לאגודת ישראל שתסיר את התמיכה ביחיאל לסרי ותתמוך בו, מהלך שככל הנראה היה גורם לראש העיר לפרוש מהמרוץ, ואז תלוי סקרים, היה מחליט אם להמשיך או להעביר את התמיכה המשולבת למועמד/ת אחר, סביר להניח שלברק סרי.

זו היתה תכנית העל, הסיבה שאנחנו לא רואים את המר״ן, מנוחתו עדן, ממליץ לכולנו לבחור אמסלם לראשות העיר על אוטובוסים היא ככל הנראה הסיבה שמשהו התפקשש בתכנית, לסרי, כמו שריף ותיק ומנוסה שלף את מכתב התמיכה החתום, שכולם הכחישו את קיומו ופרסם אותו עוד בערב ההצהרה של אמסלם.

 

 

כשזזה הגבינה של אמסלם היה נראה שמישהו חשב, אבל לא בסוף מעשה. עד היום, 5 ימים אחרי אין זכר להצהרה של אמסלם, לא בדף בפייסבוק ולא בתגובה כלשהי לעיתונות המקומית. מי שמכיר את התנהלותו התקשורתית של אמסלם יודע שהתשובה האחרונה שתקבלו ממנו זה ״אין תגובה״.

כל אלה מעידים על שיבוש בתכנית ואריה דרעי צריך לחשוב טוב טוב איך הוא ממשיך את האירוע באשדוד, עפ״י מקורות שונים, ש״ס נחתכת בסקרים והציבור המקומי של ש״ס פחות אוהב את ייצר הנקמנות של אמסלם.

 

 

מה שצריך להבין שש״ס לא דומה בדי.אן.איי של בוחריה ליהדות התורה, הציבור של ש״ס מגוון ומורכב מזרמי רבנים שונים וממשפחות רבות בודדות שמחוברות למסורת הצפון אפריקאית, ומוצאת במפלגה בית תרבותי-מסורתי. לא מדובר בקהילה מאוחדת כמו ביהדות התורה עם משמעת הצבעתית פנומלית שיכולה להשתנות גם יום לפני הבחירות. אגודת ישראל פועלת כצבא עם 100% הצבעה (ולפעמים גם יותר) בניגוד לש״ס שבמקרה של משבר יכולה להתפצל לסיעה נוספת שיכולה לגרוף 2-3 מנדטים כפי שקרה בזמנו עם תנועת ״קול הלב״ בראשותו של אלי בן חמו המנוח.

 

את האפליקציה של אשדוד כבר הורדתם?

 

עפ״י השמועות מהמקורבים, יצטרך אמסלם כבר בימים הקרובים לקחת החלטה, לחזור בו מריצה לראשות, או לרוץ בכל הכח. הזמן לא עובד לטובתו. דבר אחד בטוח, ריצה של אמסלם תקרב אותנו צעד ענק לעבר הסיבוב השני וספק גדול אם הוא יהיה זה שיגיע אליו או הוא זה שיפלס את הדרך להפתעה גדולה הרבה יותר, שתגרום לש״ס נזק ממשי בעיר.

 

 

נותר רק לחכות, המערכת האשדודית לא מפסיקה לייצר לנו הפתעות חדשות לבקרים וכנראה שעד אוקטובר מחכה לנו רכבת הרים מטורפת.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*