רשות הספורט תחטא את כל אולמות ומתקני הספורט בעיר

רשות הספורט תחטא את כל אולמות ומתקני הספורט בעיר

עקב החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפסקת הלימודים לזמן בלתי מוגבל נערכו ברשות הספורט העירונית למבצע חסר תקדים של חיטוי אולמות הספורט ומתקני הספורט העירוניים.

החיטוי ייעשה ע״י באופן מקצועי שיחזיר ויבטיח פעילות תקינה ובריאה באולמות, זאת במטרה לנסות ולהחזיר סוג של שיגרה ספורטיבית לקבוצות המקצועיות ולמתאמנים הקבועים.

מרגע הודעת ראש הממשלה התכנסו ראשי רשות הספורט וחיפשו מענה מהיר ומקצועי, היות והתקופה לא קצובה ועל פי הערכות המצב אנחנו רק בתחילתו של המשבר ברשות הספורט לא לוקחים שום סיכון מיותר ומתחילים כבר בשבוע הקרוב לבצע חיטוי יסודי. רשימה של האולמות שחזרו לכשירות תתפרסם עם סיום התהליך.

מדובר במספר גדול של מתקנים ואופרציה לא פשוטה, מרשות הספורט נמסר כי הצפי הוא לסיים בסוף השבוע הבא את כל האולמות והמתקנים אך בגלל שמדובר באירוע ראשון מסוגו קיימת אפשרות שזה ייקח אולי יותר מחמישה ימים.

מנכ״ל רשות הספורט, יורם אסרף:

״מדובר באופרציה לא פשוטה ובאסטרטגיה שנבנתה תוך מספר שעות, לרגע לא חשבנו להפקיר את כלל הקבוצות והמתאמנים של העיר אשדוד לפגרה לא מוגבלת, בספורט כמו ברשות הספורט חושבים קודם כל על המטרה, ורק אחר כך על הדרך להשיג אותה, המורה היא הקניית שיגרה וביטחון למתאמנים ואת הדרך נעשה בשבוע הבא בכל המרץ. הקפידו להתעדכן ברשימת האולמות שסיימו את התהליך.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*