מאחורי הקלעים…בפעם השניה!

מאחורי הקלעים…בפעם השניה!

עברה מעל חצי שנה מאז הקוקטייל הראשון שקיימנו באשדוד, בארץ בכלל. היה זה מיזם שאפתני ראשון מסוגו שלא ידענו מה תהיה הצלחתו והענות הקהילה כלפיו. חברנו לקוקטייל נונה, ציפי ואני לא רק מהסיבות המקצועיות אשר מובילות אותנו בעשייה היומיומית אלא גם ובעיקר אהבתנו לעיר הולדתנו (חלקנו) ומגורינו (חלקנו…).

לשמחתנו התגשמה תקוותנו הצנועה והקוקטייל הראשון עבר בהצלחה רבה. מלבד ערב נפלא ניתן היה לחוש בשינוי (קליל, אבל שינוי!) בשיח המקומי הבא לידי ביטוי בכתבות השונות בעיתונות המקומית: כתבות בנושאים מדעיים, על מחקרים פורצי דרך, על נשים מובילות בתחומן חברות הפורום ובכלל על הקוקטייל שלנו. וזו הזדמנות נוספת ונהדרת להודות לכל השותפים ולמרצים החלוצים הנהדרים חברי פורום המאה.

בשבוע הבא, וליתר דיוק ביום שלישי 18.11.14 בשעה 19:30 נקיים את הקוקטייל השני שלנו ובשמו הרשמי ״מפגשים מהסוג השלישי״ (שלוש הרצאות, תואר שלישי, יום שלישי). בניגוד לתקלה הטכנית שצצה יומיים לפני הארוע הקודם, הפעם יתקיים הכינוס בבית החדש של הצעירים באשדוד, מרכז כיוונים אשר לו הקדשתי בעבר פוסט תמונות נרחב.

img_1857

ומה הכנו לכם הפעם? הרבה הפתעות משובחות פרי עטם, מוחם (ובטנם…) שלנו, תושבי העיר. למעשה, ממש הבוקר קיימנו סיור הכנה סופי במרכז כיוונים, בדקנו את התפריט החורפי אשר יוגש לאורחים שיגיעו והתרשמנו מהאולם החדיש והציוד הטכני שישמש את המרצים והאמנים שישתתפו בכינוס. נונה פתחה את דלתות ביתה השני עבורנו ויחד איתה ירדנו לפרטים הכי קטנים על מנת ליצור ארוע מדויק בו התמהיל והמגוון יתאימו לכל אחד ואחת מהמוזמנים שלנו (ויש לנו 240,000 מוזמנים!). ככה זה נראה הבוקר בסיור ההכנה:

עוד פרטים ורקע לכינוס ולקמפיין המדהים ניתן למצא בכתבות השונות במדיה המקומית וזו הזדמנות נהדרת להודות לעורכים ולכתבים הנהדרים שמפרגנים לכינוס ומאמינים במטרתו ובקידום העיר למחוזות טובים עוד יותר.
ואם הגעתם עד פה, מצורפת ההזמנה ולאחריה טופס רישום. בואו בשמחה, מקסימום תהנו!.

מתוך הבלוג של שרון מרק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*