טריאתלון אשדוד 2019 הסתיים בהצלחה

טריאתלון אשדוד 2019 הסתיים בהצלחה

טריאתלון 2019 המהווה שת״פ בין איגוד הטריאתלון הישראלי ושרשות הספורט העירונית הסתייים הבוקר. הטריאתלון שהתקיים בחוף הריוויירה הדרומי של העיר וכלל את שדרות משה דיין עד כיכר המפרשיות (סלוניקי) היווה עבור המשתתפים במרוץ הקשה הזה סוג של נחמה. אשדוד היא אחת הערים הנוחות והמתאימות ביותר לסוג כזה של תחרות. הוא מכיל את כל היתרונות בין היתר שדרה רחבה דו כיוונית עם קירבה ממשית לים המתאימה למקצה הריצה והרכיבה כמו כפפה.

מנכ״ל רשות הספורט מר יורם אסרף מזניק את היציאה לדרך

כ-400 משתתפים הגיעו מכל פינה פינה בארץ לקחת חלק באירוע המדהים הזה, החל מנוער איכותי ועד לגילאי העשור השביעי, אין מילה אחרת לתאר את האירוע מאשר חגיגת ספורט אמיתית.

המסלול שקוצר בגלל היום הבעייתי בין כיפור לסוכות איפשר לפתוח את הצד הצפוני של כיכר המפרשיות, מידי שנה ממשיך המסלול בצורה ישרה עד חוף לידו אך ברשות הספורט היו קשובים לציבור, במקום זה התבקשו לעשות רכיבה כפולה עד המפרשיות וחזרה.

ההזנקה לטריאתלון היתה עם אור ראשון לאחר סידורי המצופים במים בשעה 06:45 המסלולים חולקו לכמה וכמה קטגוריות וכל קטגוריה הוזנקה במרווחים של 10 דקות האחת מהשנייה.

מראות מיוחדים שניתן היה לראות היו ספורטאים וספוראיות עם מוגבליות כאלה ואחרות מתגברים ועושים מסלול שגם צעירים בריאים לא יכולים לו. הרוח הספורטיבית בתחרויות כמו טריאתלון מביאה את השיא של קצה גבול היכולת ומי שבא וראה מקרוב יכל גם להעריך.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מחמם את הלב לראות כל כך הרבה ספורטאים, מהטובים שבהם, מגיעים מכל רחבי מדינת ישראל כדי להתרות בעיר שלנו, אשדוד. עם שלל איחולי לכל המתמודדים וברוכים הבאים לאשדוד.״

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אני רק רוצה לחילוק עם תושבי העיר אשדוד את המחמאות שקיבלה העיר אשדוד מכמות בלתי נתפסת של מתמודדים שהגיע בשעות הבוקר המוקדמות לעירנו היפה. המחמאות שייכות לכולנו, כתושבי העיר. לראות אירוע מרשים כזה שמקשט את שדרת משה דיין ואת חוף הריוויירה הדרומית זה מחזה שממלא אותי גאווה. תודה לכל מי שטרח לעמול בשעות המוקדמות של יום שישי כדי שהאירוע המרהיב הזה יסתיים בהצלחה״.

טבלת הזוכים בכל הקטגוריות תעלה בהמשך.

צילום: דוד קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*