טרבלסי בצהוב, גאדיף באדום: עוד שבת מושלמת לעירוני והאדומים אשדוד

טרבלסי בצהוב, גאדיף באדום: עוד שבת מושלמת לעירוני והאדומים אשדוד

ביום שישי האחרון אירחו שתי הקבוצות הבכירות של העיר אשדוד בליגות הנמוכות, למחזור ליגה נוסף עבורן. עירוני אשדוד שירדה לקרקע מהנופש והחגיגה הגדולה באילת, אירחה במגרש ה"סינטתי" את מעלה אדומים מהתחתית. עירוני שוב לא הבריקה יותר מדי, אך שוב היה זה האיש החם ביותר שלה והקפטן הטרי אריאל טרבלסי, משהעניק ניצחון שני ברציפות לשרון מרציאנו המאמן ולקהל הדוחף בצהוב-כחול.

מספר 11 בצהוב כבש את צמד שעריו כבר במחצית הראשונה. הקבוצה ממעלה אדומים עוד חזרה עם שער מצמק בתחילת החצי השני מכדור עונשין, אך לא השכילה להשיג את שער השיויון. במחזור הבא עירוני לא תשחק עקב פירוקה של קבוצת שגב שלום. שבוע לאחר מכן תארח הקבוצה מליגה ב' דרום את עירוני נתיבות, שגברה עליה 3-1 בסיבוב הראשון בעיר הקדושים.

הצד האדום

הקבוצה מהצד האדום של העיר, הפועל אדומים, ממשיכה לטייל ולא להתקשות יותר מדי בליגה ג' מרכז. בשישי האחרון האדומים אירחו במגרש "המכללה" את מכבי רחובות.
לאחר מחצית ראשונה מאופסת ומאכזבת עבור הקבוצה של פיני עייש, הגיע החצי השני ואיתו מבול שערים ססגוני ומרשים.

שבעה שערים כבשו הכוכבים באדום ב45 הדקות שלאחר מכן, כשוורקאט גאדיף ושי טליאס ענו עם צמדים מהירים. משה שלו, משה זימרו ונועם תרועה המחליף השלימו את המלאכה. במחזור הבא האדומים ייצאו למשחק העונה בליגה ג', מול מכבי קריית עקרון.

שתי הקבוצות מוליכות את הטבלה עם 30 נקודות כ"א, כשהחניכים של עייש נמצאים במקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף, של 70-9!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*