אדומים מוקירים שחקני עבר. עירוני בחזרה הגנרלית לנורדיה

אדומים מוקירים שחקני עבר. עירוני בחזרה הגנרלית לנורדיה

מחר (שישי) הליגות הנמוכות ישובו לסדרם לאחר פגרות הגביע והספורטיאדה. הצהובים של עירוני אשדוד יוצאים למשחק חוץ לא פשוט בגבעת זאב (12:30), ואילו האדומים אשדוד שמתאוששים מההפסד בגביע למכבי יפו יארחו במגרש ה"סינתטי" באזור ב' את הפועל עירוני לוד (13:15).

נתחיל בקבוצת עירוני אשדוד במסגרת ליגת ב' דרום ב':

הקבוצה של טל הירשהורן שלא שיחקה במחזור הקודם כמו יתר קבוצות הליגה, תצא למשחק חוץ לא פשוט בכלל מול  ביתר גבעת זאב הממוקמת במקום השישי בליגה. עירוני אשדוד השנייה ( משחק חסר מהראשונה נורדיה), יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי להגיע עם מומנטום חיובי לקראת המשחק בשבוע הבא, "משחק העונה" מול ביתר נורדיה ירושלים. מחר תפגוש הקבוצה הצהובה את גבעת זאב, שרק במשחק הבית הקודם שלה ניצחה בתוצאה אסטרונומית ומדהימה 8-0 את אחת המועמדות לעלייה, מכבי עירוני שדרות!!. כזכור עירוני אשדוד מגיעה לאחר ניצחון במשחק הליגה הקודם מול מכבי באר שבע בתוצאה 4-2, כשהשחקן החם של עומר מולאי שכבש ארבעה שערים בשני משחקי הליגה הראשונים שלו,אמור לפתוח גם מחר.

כמו כן בקבוצה משתתפים בצערו של חבר ההנהלה לשעבר ואוהד הקבוצה סער גינזבורסקי על פטירתו בטרם עת של אביו דדי גינזבורסקי ז״ל.

למעוניינים, ההלוויה תתקיים מחר בשעה 11:45 בבית העלמין באשדוד.

וכעת לאדומים:

אדומים אשדוד ששיחקו בסך הכל שני משחקי ליגה עד עתה ( אחד נדחה בבקשתם, ואחד בפגרה), יארחו מחר את הפועל עירוני לוד למשחק בית. הקבוצה שמחזיקה בהפרש השערים הגדול ביותר מבין הליגות הפעילות בישראל 28-1 לאחר שני משחקים, רוצה כאמור להמשיך את מלאכת הכיבוש מול היריבה הנמצאת במקום הרביעי בליגה ג' מרכז.

האדומים ייהנו מסגל מלא לקראת המשחק מחר, כששני מלכי השערים של הליגה שימי ביטון וגדיף וורקאט ימשיכו לאייש את חוליית ההתקפה של המאמן פיני עייש.

הקבוצה תערוך לפני המשחק טקס  לשני שחקני העבר של הקבוצה טל כהן ויורם בנדה.

12644728_1517024341927170_8993276595501041001_n

טל כהן, גדל, התחנך ושיחק בכל קבוצות הילדים והנוער של קבוצת הפועל אשדוד, החל משנת 1986.
עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת כבר בגיל 17, בשנת 1990. פרש ממשחק בעקבות פציעה בגיל 26, בשנת 1998.

יורם בנדה' החל את דרכו בהפועל אשדוד בשנת 1980 בקבוצת הילדים בהדרכתו של סילבן בן סימון . בשנת 1986 עלה לשחק בבוגרים. יורם שיחק בבוגרים עד שנת 97.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*