שישי: עירוני מארחת את שדרות, האדומים במשחק צמרת מול גדרה

שישי: עירוני מארחת את שדרות, האדומים במשחק צמרת מול גדרה

לאחר שניצחו במחזור הקודם בליגה המחוזית כל אחת בזו שלה, יארחו מחר שתי קבוצות האוהדים של עירוני אשדוד והאדומים אשדוד את מכבי עירוני שדרות ואת הפועל עירוני גדרה בהתאמה. האדומים של פיני עייש נמצאים בתקופה נהדרת מבחינתם. בשני המשחקים האחרונים מול ביתר אשדוד בבית ומצליח בחוץ, השיגה הקבוצה מליגה ג' מרכז שני ניצחונות מרשימים, בהפרש שערים מוחץ של 15-2!!.

שישי אדום

מחר (שישי,13:30), תארח הקבוצה של עייש שנמצאת במקום השלישי בטבלה עם 15 נקודות מששת המשחקים הראשונים שלה, את מוליכת הטבלה ואחת הטוענות הנוספות לכתר העלייה בתום העונה,הפועל גדרה.

הקבוצה מגדרה תגיע מחר למגרש המכללה באשדוד, כשהיא במקום הראשון עם 18 נקודות בשבעה משחקים, מה שאומר שהמנצחת מחר תסיים את המחזור התשיעי במקום הראשון בליגה הסדירה.

גדרה אגב, סיימה במקום השני בעונה שעברה באותה הליגה, כשמי מי שסיימה במקום הראשון היא לא אחרת מאשר ביתר נורדיה ירושלים,שכיום מוליכה את ליגה ב' דרום ב'.
האיש החם אצל האדומים הוא וורקאט גדיף, שכבר עומד על מאזן של 12 שערים ליגה, ומוביל בבטחה את פסגת הכובשים.

שישי צהוב

עירוני אשדוד שניצחה ביום שלישי האחרון את ביתר יבנה במשחק החוץ, משחק שקטע ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, תארח מחר (שישי,12:30) את מכבי עירוני שדרות באצטדיון ה"סינטתקו".

בעונה שעברה המפגש בין שתי הקבוצות היה משחק העונה של ליגה ג' דרום, אך העונה לפחות שדרות עושה רושם נמצאת בדעיכה ממושכת בכל מה שנוגע ליכולתה ולמצבה בטבלה. הקבוצה שזכתה באופן די מקרי בכרטיס העלייה לליגה ב', כבר פתחה את העונה בצורה טובה יחסית וראתה את עצמה כאחת המועמדות לעלות ליגה נוספת,שנה שנייה ברציפות. השדרותים סופרים כבר 8 משחקים רצופים ללא ניצחון!, שמתכום הפסידו לא פחות מחמישה פעמים, והקבוצה נמצאת במקום ה14, מקום אחד מעל הקו האדום, עם 10 נקודות בלבד.

שרון מרציאנו שמקווה להחזיר את רוח הלחימה וההתלהבות לשחקניו שהיו די כבויים בחודש האחרון, יודע שניצחון מחר שיעניק ניצחון שני ברציפות, יוכל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*