שישי: עירוני יוצאת לוסרמיל, האדומים מול ראשל״צ

שישי: עירוני יוצאת לוסרמיל,  האדומים מול ראשל״צ

במוקד עבור קבוצות האוהדים של העיר אשדוד בליגות הנמוכות, יעלו מחר אדומים אשדוד ועירוני אשדוד לשני משחקי חוץ במסגרת מחזורי הליגה השונים.

נתחיל עם הצהובים של עירוני:

לאחר שני ניצחונות שהוציאו את הקבוצה של שרון מרציאנו לדרך חדשה, הגיעה השבוע הבשורה לפיה שניים משחקני המפתח של עירוני מאז היווסדה מחדש, דניאל טולמסוב יקיר האוהדים ואדיר שהרבני החלוץ קיבלו הודעת שחרור מהקבוצה ומהמאמן החדש.
עם הבשורה הקשה לעיכול, בעיקר עבור לא מעט מהאוהדים, תצא הקבוצה בצהוב למשחק חוץ באצטדיון הישן "וסרמיל" שעד לפני כ-שנתיים עוד אירח את משחקיה של הפועל באר שבע בליגת העל.

מי שתארח מחר (שישי) את עירוני אשדוד למסגרת המחזור ה14 בליגה ב' דרום ב', היא מ.ס באר שבע שממוקמת במקום ה-12 בטבלה. עירוני שמגיעה מן המקום השלישי, תקווה למעידה של אחת הקבוצות במשחק העונה מחר בין נורדיה לקריית מלאכי, וכמובן שתצטרך בעצמה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, שיקרב אותה עוד צעד אחד בחזרה למרומי הטבלה.

מי שיהיו מחר בסגל הקבוצה, הם שני שחקני הרכש הטריים, דניאל רחימי שהספיק לשחק כבר במשחק בשבוע שעבר מול שדרות, וגם דור נחמני שמגיע מביתר כפר סבא מליגה א'.

אדומים אשדוד:

הקבוצה השנייה של העיר בליגה ג' מרכז, האדומים מאשדודף יתארחו מחר במסגרת המחזור התשיעי בליגה ג' מרכז, אצל מ.ס ראשון לציון מהתחתית.

אחרי שצירפו לפני יומיים את שחקן הרכש החדש נועם תרועה, הקבוצה של פיני עייש שמגיעה מהמקום השני בטבלה ועם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, יודעת ששום תוצאה שתעניק שלוש נקודות מחר, לא מתקבלת על דעה של אף איש שקשור למועדון.

האיש הלוהט של האדומים מתחילת העונה, וורקאט גדי, שהוא גם מלך הכיבושים של הליגה, אמור לספק גם מחר לא מעט תחמושות וכדורים

בתוך הרשת, ביחד עם החלוץ המחונן שימי ביטון הנהדר. פרשה שמאוד מכעיסה את אנשי הצוות המקצועי של האדומים ואת האוהדים, קשורה לחלוצה של בני אשדוד, עידן שדה.

כזכור, שדה עבר מבני אשדוד לאדומים אשדוד לפני כחודשים, אלא שבבני אשדוד טענו שהעברה לא חוקית בשל חתימות לא חוקיות מצד בני אשדוד, שאותם אנשים כבר לא מורשי חתימה.

בבני אשדוד פנו להתאחדות שהוציאה בשלב הראשון צו עיכוב על העברה. ההתאחדות לכדורגל פתחה בחקירה באמצעות משרד החקירות ויצמן-יער.

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*