זה שוב קורה: עוד כולל במקום מתנ״ס – הפעם בסיטי

זה שוב קורה: עוד כולל במקום מתנ״ס – הפעם בסיטי

רק לפני חודש סערה העיר על ההצבעה שזכתה ברוב של 17 קולות במועצת העיר וכולל בשטח של 1.2 דונם אושר בליבו של רובע חילוני. ההצבעה שהוכרעה לחיוב ע״י תנועת ״אשדודים״ שהיתה לשון המאזניים גררה שיח רב שהצליח להניע את השיח על התחרות העיר מחדש. אלי נכט, סגן ראש העיר והמתמודד הטרי לראשות העיר פעל כעבור שבועיים לפתיחת המשכן בשבת, מהלך שלא צלח במיוחד אבל הרוח החילונית מתחילה להרים שוב הראש והמומנטום יש לומר, מתאים בול, לכולם.

אז על מה הסיפור?

לאחרונה תלתה עיריית אשדוד הודעה בדבר בקשות להקצאת קרקע להקמה והפעלה של בית מדרש (כולל) עם בית מדרש וחדרי הרצאות בשטח של כ-500 מ״ר.
המבנה ייבנה בגוש 2447 חלקי חלקה 10 רחוב העצמאות רובע הסיטי להקצאה זו נעשתה פניה ע״ העמותה ״אדר היקר״, עמותה רשומה מס׳: 580206605. תושבים זועמים ברובע הסיטי לא מצליחים לעכל איך סאגה מקבילה לזו של רובע טו׳ מגיעה אליהם לחצר האחורית, עצומה שהוקמה כדי לאסוף חתימות מתושבי הרובע ובני משפחתיהם כבר עלתה לאוויר ובד בבד נבנה לו מטה מאבק מסודר.

נותר יהיה לראות עד כמה הפוליטיקאים מהזרם החילוני ייכנסו לליבת האירוע וכמה פילוג תייצר ההחלטה שללא ספק מגיעה במומנטום לא חכם במיוחד.

נכט: ״מכירת חיסול של אשדוד רגע לפני הבחירות והכל על מנת להבטיח תמיכה של החרדים״

לחתימה על העצומה לחץ כאן!

תגובת אלי נכט, סגן ראש העיר:

עוד הקצאה ועוד הקצאה!!! מכירת חיסול של אשדוד רגע לפני הבחירות והכל על מנת להבטיח תמיכה של החרדים.
אני פונה לכל מי שאשדוד יקרה לו ולתושבי הסיטי בפרט. הצטרפו אליי לצורך הגשת הנתנגדות לבנייתו של בית מדרש בגודל 500 מ״ר! אספו חתימות! שלחו מכתבי התנגדות. חייבים לעצור את הטירוף הזה.
את ההתנגדויות יש להגיש למירב ביטון, מנהלת מחלקת נכסים של העירייה, קומה 2, חדר 274.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*