הלן גלבר מחממת מנועים

הלן גלבר מחממת מנועים

אמנם אין עדיין הצהרה רשמית לריצה לראשות אבל חימום מנועים יש גם יש. הלן גלבר מאותתת על כוונות רציניות של ריצה לראשות בקרב הפעילים הנאמנים שלה שעדיין לא עיכלו את תוצאת בחירות 2018. אז, התחילה בקול תרועה אך סיפור הקלטות הלוהטות הוריד לה את כל המומנטום והסוף זכור לכולנו, 7% הצלחה לראשות ומנדט בודד למועצה. הרבה היו בטוחים שהלן לא תשרוד קדנציה שלמה אך היא בעקשנותה האופיינית נעמדה על הרגליים ותוך כדי השיגה זיכוי מאותה תביעה של סיפור הקלטות וחזרה להיות פעילה עם לא מעט הישגים פוליטיים והכל… עם מנדט בודד.

ייאמר לזכותה של גלבר שפעיליה נשארים נאמנים לה למרות התוצאה המפתיעה לכל הדעות, הלן בחרה להתמיד ולהיצמד לאמונה שהפעם דברים ייראו אחרת, לא מעט מפעיליה כך גם של שמעון כצנלסון ואלי לחמני עדיין כועסים שלא הצליחו להתאחד ונראה שבגלל האגו האישי שלה ושל האחרים מנעו מאשדוד עוד 5 שנים של שלטון אחר וככל הנראה בכנס שערכה בביתה סביר להניח שמישהו העלה את נושא הפיל שבחדר.

 

 

בפוסט שהעלתה הבוקר כתבה הלן בדף הפייסבוק שלה:

גלבר: "שמחתי לארח אמש בביתי מעל למאה חברים לדרך שהפכו מזמן לחלק ממשפחת גלבר. דיברנו על הבעיות בעיר, הצרכים שלנו, ומה הדרך הנכונה להוביל לשינוי ותיקון, ונפרדנו עם הרבה נושאים למחשבה ובברכת חג שמח. אשדוד שייכת לכולנו ואנחנו מחוייבים לפעולה למענה !"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*