האדומים ממשיכים את לרוץ, עירוני בהופעה מכובדת מול ק. מלאכי

האדומים ממשיכים את לרוץ, עירוני בהופעה מכובדת מול ק. מלאכי

יום שישי אמש סיפק לנו עוד צמד משחקים של הפועל אדומים אשדוד ומכבי עירוני אשדוד.

נתחיל באדומים:

האם מציון תבוא הבשורה? האדומים ממשיכים את לשעוט בדרך לליגה ב', לאחר עוד ניצחון מרשים של 10-1 על מבשרת ציון. הקבוצה של פיני עייש שהגיעה סוף כל סוף מהמקום הראשון בטבלה, לא הייתה אמור להתקשות מול הקבוצה מהמקום ה11, וכך היה. המחצית הראשונה עוד הסתיימה עם 2-1 צמוד, לפחות על הנייר. מי שכבשו בחצי הראשון היו יוני מנגיסטו המבטיח, דניאל אטיאס ושער עצמי נוסף.

ב45 הדקות שלאחר מכן האדומים התפוצצו על היריבה המסכנה. נועם תרועה,לישי ביטון ושלומי גואטה הוסיפו צמדים משלהם, כשגם הקפטן רומן חאוסטוב הבלם מצטרף לחגיגה. במחזור הבא האדומים יהיו חופשיים ולא יישחקו.

וכעת לצד הצהוב של העיר:

עירוני אשדוד הרביעית בטבלה ערב המחזור, יצאה לאחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר בליגה, כשהתארחה בקרית גת אמנם, אצל המוליכה קריית מלאכי הכתומה הגאה. בסיבוב הקודם כזכור עירוני יצאה עם ידה על העליונה לאחר 2-1 קשה אך מתוק. ואתמול משחק הצמרת סיפק לנו כמה מצבים נאים, רובם אגב של עירוני. אך המתח הגדול בין הקבוצות כנראה והיכולת הצמודה בין שחקני הקבוצות הביא לנו תוצאה של תיקו 0-0 בסיום.

אמנם תוצאה טובה יחסית לעירוני שמראה הגנה חזקה מאוד גם מול הקבוצה הנהדרת ממלאכי, אך עדיין הקבוצה של שרון מרציאנו ניצבת במקום הרביעי.
ההפסד אמש של גבעת זאב השלישית לביתר יבנה הביא בשורות טובות לצד הצהוב של אשדוד, והפער כעת בין עירוני לבין גבעת זאב עומד על 3 נקודות, כשעירוני משחק חסר.

במחזור הבא עירוני תשוב לסינטיקו למשחק בית מול האחרונה בטבלה עירוני בית שמש, שטרם ניצחה העונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*