ברשות הספורט ממשיכים להשביח תשתיות

ברשות הספורט ממשיכים להשביח תשתיות

ברשות הספורט העירונית ממשיכים לתת את הטון על השבחת תשתיות כפועל יוצא להישגים משמעותיים ובכך מממשת עוד שלב בדרך להיות ״עיר הספורט של ישראל״.

הרשות תנהל את המיזם החל משלב התכנון ועד שלב הביצוע הסופי ותדאג שהתשתיות יהיו מהמתקדמות והמותאמות ביותר לדור העתיד כחלק ראשון מתכנון כולל של קרית שבשאיפה תקום מערבה למתחמי האימונים.

המתחם יכלול 4 מגרשים, 2 גדולים ו-2 מגרשי אימונים מוקטנים לטובת תרגול, התשתית שהוכנה והפסיליטיס יקנו חווית אימון שטרם נראתה בארץ. המתקן החדשני הוא הפקת לקחים של מתקנים דומים שנבנו והוא ייחודי ומותאם לצרכי המתאמנים.

כפי שניתן לראות בהדמייה ניתנה תשומת לב לכל הפרטים הקטנים והאסתטיים כדי להעניק חוויה מושלמת למתאמנים ולסביבה התומכת, אוהדים, הורים, מאמנים וכו׳.

שידרוג התשתניות הפך לתכנית עבודה הנפרשת על שלל תחומי הספורט, הראשון שבהם היה ענף הג׳ודו שעבר מרמת חוג במתנ״ס למרכז מצויינות יעודי באולם חדיש בבית ספר רבין ברובע טו׳, גם שם צרכי המשתמש הסופי נלקחו בחשבון והתוצאות לא מאחרות לבוא. מאות מתאמני ג׳ודו חדשים הצטרפו לתחום ומביאים כבוד והישגים ברמה הלאומית.

כך גם המרכז הימי, שיפוץ מקיף והשקעה במאמנים וציוד חדיש הביא לפריחה בענף השיט, כמות השייטים עלתה פלאים ולאחרונה שולבו במרכז לחינוך ימי גם אולוסיות הנכים והצרכים המיוחדים בזכות שת״פ מבורך עם עמותת ״אתגרים״ ובקרוב ייפתח גם קן של צופי הים מה שאמור להגדיל באופן משמעותי את מספר המבקרים והמתאמנים במרכז הימי.

כל זה קורה בזכות האמון של ראש העיר ד״ר יחיאל בהטמעת פעילות גופנית כאורח חיים, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט הוא זה שמממש את המדיניות תחת שרביט רשות הספורט העירונית שלה היכולות וההון האנושי לבצע זאת בצורה מוצלחת.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: מהפיכת התשתיות היא הדבר הכי חשוב שקרה לספורט המקומי בשנים האחרונות, מי שחושב שאפשר להגיע רחוק עם תשתיות לא מתקדמות טועה טעות חמורה, התשתיות הם הדלק להישגים ובתחילת המהלך כבר נראה סנוניות ראשוניות של בני העיר אשדוד שמייצגים את העיר בבמה המכובדת של אולימפיאדת טוקיו 2020. השאיפה היא להגדיל את הכמות ואת מגוון הענפים וזו תכנית העבודה ולפיה אנו עובדים. אני רוצה להודות לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ולמשנה לראש העיר יו״ר הרשות מר משה בוטרשווילי על ההיענות והסיוע בהגשמת החזון, ללא שותפים כאלה זה לא היה קורה״.

הדמיה: אפי כוינה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*