אורית אלמוזלינו-רייז עולה להתקפה

אורית אלמוזלינו-רייז עולה להתקפה

ההצבעה החוזרת ברביעי הקרוב בנושא הכולל ברובע טו׳ מוציא את חברי המועצה ששלחנו לייצג אותנו מהאדישות הפוליטית, יש שיגידו בחירות באוקטובר ויש שיגידו עקביות. אחת מחברות המועצה שהחלה את דרכה לפוליטיקה ממאבק דומה על אותו שטח בדיוק רק שאז דובר על מפלצת נדל״ן בדמות 750 יחידות דיור על שטח קטן יחסית, המאבק שלה כלל מאבק בשיתוף תושבי הרובע, שבסוף צלח ומספר היחידות צנח ל-250.

לפני חודש המשיכה אורית אלמוזלינו רייז לשמור על דעותיה והצביעה נגד בניית הכולל, למרות הפניה האישית והישירה של ראש העיר אורית שמרה על עמוד שידרה יציב ולא התכופפה. גם מחר צפויה אורית להצביע נגד בהצבעה החוזרת יחד עם כל סיעתה אך הבוקר הוציא הסרטון של תנועת אשדודים בו מנסים יניב קקון ומאיר אברג׳ל לפלס את דרכם להצבעה בעד בית הכנסת. בפוסט נוקב מסבירה אורית למה לא מדובר בבית כנסת תמים וכמה הוא לא מתאים לדי אן איי של רובע טו׳ בו היא מתגוררת.

מתוך הפוסט של אורית אלמוזלינו-רייז כפי שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה

כאן תוקם אוניברסיטה יוקרתית! למי? בטח לא לתושבי הרובע!

ועכשיו לעובדות:

כידוע לכולם, וניתן לבדוק זאת, חבריי לסיעה והח״מ מעולם לא התנגדנו לבניית בית כנסת. כמו כן, אני הגעתי לפוליטיקה כמי שייצגה את תושבי הרובע, אותם אני מכירה היטב, והצלחנו להפחית את כמות הבנייה מ750 ל250, והכל בשיתוף התושבים.

אבל מה קורה כאן? מישהו מנסה למכור לכם שההתנגדות שלנו היא לצרכים פוליטיים ושמדובר בבית כנסת לטובת תושבי הרובע. ולא משנה שהעובדות והפרוטוקול אומרים אחרת. העובדות כבר לא משנות לאף אחד !!!!!!!

מדובר בעמותה מבאר שבע. לא מאשדוד. מנהלי העמותה הם לא תושבי העיר.

1. בדיון שנערך לצורך שמיעת ההתנגדויות להקצאה עולה מפורשות:

לא מדובר בבית כנסת. מדובר באוניברסיטה יוקרתית ללימוד אברכים. שם העמותה ״כולל אברכים״ והיא מנהלת כוללים ברחבי הארץ ואלו מטרות העמותה (ואני מאחלת להם ברכה והצלחה). מי יודע יותר טוב מנציג העמותה למה תשמש ההקצאה? מסתבר שתנועת אשדודים (שהחליטו שלאחר ששוחחו עם כמה אנשים מהרובע – זה בית כנסת).

2. לא מדובר בצורך של תושבי הרובע.

ביקשנו לקבל את רשימת התושבים שחתמו על הבקשה להקצאה. לא נתנו לנו!!!! אפילו לישיבה שנערכה כביכול עם תושבי הרובע לא הוזמנו. ואנחנו תושבי הרובע !!!! שמכירים בפועל את את התושבים !!!! מסתבר שהייתה ישיבה עלומה עם מספר תושבים שאיני מכירה ועל בסיס ישיבה זו סיעת אשדודים טוענת לקיומם של גורמים שפועלים ממניעים פוליטיים.

אבל מה זה משנה שנציג העמותה הבהיר מפורשות שמי שיגיע לכולל יגיע בהסעה מאורגנת. ״אברכים מגיעים והולכים בהסעות״

3. המיקום לא נכון!!!!

מדובר בגן בוסתן צמוד למגרש הכדורגל של בית הספר אופק. האם נכון להזיז משם את המתנ״ס המתוכנן (שמשתלב באופן אורגני בין 2 בתי הספר) ובמקום לבנות בצמוד לשני בתי הספר הקיימים מגרש טניס, בריכת שחייה לימודית, או אולם ספורט נוסף לטובת בית הספר החדש – דווקא שם צריך לשים אוניברסיטה לאברכים ???? בכל העיר אשדוד זה המקום היחיד ?? אני מברכת על הקמת בתי מדרש ובתי כנסת, אבל בואו נחשוב למה דווקא שם. בשטח האחרון שנועד לתושבי הרובעים הדרומיים כולם (טו, טז, י״ז)

4.העמותה הזו גרעונית. האם לא מדובר בתנאי סף לאישור הקצאה???

כנראה שלא. או שיהיה לנו פיל לבן או שלא. אבל העיקר שיש גורמים שמנסים לשחק עם העובדות כדי שיתאימו להם.

5. מעולם לא הוצגה לנו פרוגרמה תכנונית כוללת של השטחים החומים הנדרשים לרובע.

כל חברי המועצה יודעים היטב שכדי להחליט מה נכון לבנות ברובע נדרשת פרוגרמה תכנונית על בסיס מסד נתונים. אבל מה הוצג לנו? הדמיות.

תושבי הרובע יודעים לקרוא לבד! הכל כתוב בפרוטוקול!

ולכן לאחר שהעובדות, ולא הנחות או סיפורים, עומדות לנגד עינינו נגיע למועצה כשאנו מייצגים נכונה את תושבי הרובע, על בסיס הנתונים ! לא על בסיס חצאי אמיתות!

ואני מצפה מתנועת אשדודים שיפעלו בהתאם !

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*