ואז עלה הלייב של אלי נכט

ואז עלה הלייב של אלי נכט

חבר הקואליציה אלי נכט נכנס לעולם הפוליטי כפצצה מתקתקת, כזו שלא היינו רגילים אליה. פצצה עם ביטחון עצמי ופתיל מאוד קצר.

הוא הגיח אל עולמנו עם סרטון בחירות שפרק את הרשתות החברתיות והביא אותו כל הדרך למועצת העיר ועד לכיסא הסגן ברוטציה שייכנס (נכון להסכם הקואליציוני שנחתם) ב-1 באפריל 2021.

ואם התאריך אמור לרמוז על משהו, נראה שאלי נכט עלה על בעיה הרבה לפני התאריך המיועד. השבוע התבקש יחד עם עם עוד נציג סיעה עם אותו מספר מנדטים (יניב קקון מסיעת אשדודים) לפנות את לשכתם הממוקמת בקומה הרביעית בבניין העירייה בטענה לצפיפות עובדים והצורך במשרדי עבודה.

פניה זו מגיעה לאחר עיכובים בתיק יו״ר דירקטוריון ״יובלים״, קיצוץ של 30% בתיק תרבות עולים והטענה שהפעילות הענפה בנושאי עולים מגיעה דווקא מסיעה אחרת. רמז? סיעה שקשורה לעולים מחבר העמים.

אבל נכט כמו נכט, כלום לא עובר ליד ואין לו שום תכניות לשמור בבטן, הוא עושה את מה שהוא יודע הכי טוב… להעלות לייב ולספר על ההכפשות מצידו של היועץ של גבי כנפו ועל הטרדות שממגיעות בעילום שם.

השלטון הנוכחי לא התמודד עדיין עם חבר קואליציה סורר, נכט היה זהיר מאוד שכשהוא נשא את שמו של ראש העיר, הקרדיט עדיין מלא ואפילו התחייבות להסכמה קואליציונית הייתה שם.

היתה שם גם כמות נכבדה של מרמור וכעס, בטקס כינון המועצה נכט לא ראה כך את הדברים ונראה שבקצב האירועים והתגובות של נכט ספק אם ישרוד נכט את הקדנציה עד למחציתה. נכט שעתיד להחליף את שרון מרק בסגנות יצטרך ככל הנראה לשמור יותר על איפוק, נשמע מוגזם? גם לנו.

גם בהנהגת העיר שווה לשקול פעמיים האם הם רוצים את נכט באופוזיציה בשנתיים וחצי האחרונות לפני בחירות. נכט שלא בדיוק נמנה על השותקים והבולעים הוא הדבר האחרון שצריך ראש עיר כהתשה, נכט יודע להשתמש ביעילות ברשתות החברתיות ונשאלת השאלה האם באמת יש כוונה להכניס לנכט מקלות בגלגלים או שמדובר באסופה של צירופי מקרים.

כך או כך סיעתו של נכט וסיעת ״אשדודים״ התבקשו לפנות עד להודעה חדשה את הלשכות, נכט כאמור הגיב בלייב ישיר וענייני, בסיעת ״אשדודים״ מעדיפים לשמור על איפוק.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*