הלן גלבר משיקה מטה בחירות – היה ״חם״

הלן גלבר משיקה מטה בחירות – היה ״חם״

מישהו במטה של הלן גלבר לא לקח בחשבון שחלק גדול מהמוזמנים שלהם עשוי באמת להגיע. אין ספק שהאנרגיות היו טובות וככנס פעילים ראשון זה היה נחמד וחם, חם תרתי משמע. המיזוג היה רחוק מלהכיל את 250 (פלוס מינוס) הפעילים שנדחסו בממ״ד חסר האיוורור. החום המציק והנאומים המוגזמים היו נחמדים מאוד לפעילים ולמעגל הקרוב אך העיתונאים שבאו לשמוע תוכן יצאו מאוכזבים וקצת מזיעים.

טריו גלבר – הלן גלבר עם 2 חברי הרשימה: עופר צחר וצבי צילקר

דבר אחד בולט מאוד ונוכח מאוד באוויר זו השנאה והכעס על יחיאל לסרי. זו לכל הדעות נקודת המוצא של הקמפיין. באתי כדי להבין את התכנית הסדורה עליה דיברה מאוחר יותר גם בנאומה, לא היתה מצגת ולא היתה תכנית. הערב שהתחיל באיחור של חצי שעה, ונאומים של הפעיל המרכזי שמוליק דואק, לאחר מכן דברי פתיחה (ארוכים) של אילנה בן לולו, מנחת הערב, עלתה נופר, זמרת צעירה לקטע אמנותי, זמרת בהחלט מוכשרת מאוד ששרה את השיר ״מחכה״ של ריטה. ביצוע מוצלח אבל עם מזגן וכמה מעלות פחות הוא היה מקבל את הכבוד הראוי לו.

צבי צילקר, מספר 3 ברשימה – בא לגרש את החושך

משם ניתנה רשות הדיבור לשני חברי הסיעה, עופר צחר שמקומו ברשימה לא הוזכר וצבי צילקר שהכריז על עצמו כמקום שלישי.

צילקר פתח את הנאום עם ציטוט מהשיר הנודע והמוכר ״באנו חושך לגרש״ ובלהט האנרגיות הצטרפו אליו כולם לכמה שניות של אווירת חנוכה.

ואחרי כולם, רגע לפני שהמועמדת עולה והמתח בשיאו הכריזה אילנה בן לולו על ג׳ינגל הקמפיין מילים: שמוליק דואק לחן: PET SHOP BOYS לצלילי הלהיט GO WEST משנות ה-90.

חשבתם שזהו? עוד לא, כאן החליטה אילנה בן לולו למנות באיזי איזי את עשרת הדיברות על הלן גלבר, למה היא, מכל המועמדים הכי ראויה לכהן כראשת עיר.

מילים שמואל דואק, לחן עממי

ורק אז, שכולם ״מבושלים״ תרתי משמע עלתה הלן גלבר לבמה המרכזית. לצלילי ״הו הא מי זה בא״מעורבים ב״לסרי הביתה״ הסבירה הלן על המלחמה בדרך לכסא ראש העיר, היא בעיקר אמרה שלסרי מפחד, שהיא תנצח ושיש לה תכנית עבודה סדורה. לא ממש ראינו תכנית אבל מסתבר שנקלענו למסיבה הלא נכונה.

רצינו להכיר את הרשימה…

זו לא השקת קמפיין או מסיבת עיתונאים, זה כנס פעילים. חבל שרק לא אמרו לנו, אנחנו באנו לשמוע תוכן, להכיר את הרשימה, להבין אם יהיה או לא יהיה איחוד… מהקצת שהבנו הלן מרוצה מהסקרים, הלן הולכת עד הסוף והלן מתכוונת לנצח.

נחכה לפעם הבאה, שיהיו פחות אנשים, יותר מזגן והרבה יותר תוכן.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*