פרשת ההקלטות: אין מנוס מרעידת אדמה פוליטית

פרשת ההקלטות: אין מנוס מרעידת אדמה פוליטית

אחרי שכבר השתמשנו בכל הקלישאות על מערכת הבחירות הקרובה אין ספק שהסיפור המרכזי של הבחירות נמצא כרגע בלהב 433, הסיפור הזה, מעבר לצהוב והתוכן הפלילי לכאורה שמוצג בו מדבר על פרשייה שתהיה צרובה בפוליטיקה האשדודית לעוד הרבה שנים.

העובדה ששני הצדדים עתרו ללהב 433 רק עושה את העניין והסיפור הרבה יותר מסתוריים.

מצד אחד, ג׳קי בן זקן, שלפי התחקיר ב״כאן 11״ שכר משרד חקירות כדי להפליל את גלבר, הצליח להוציא ולסחוט ממנה הקלטות שיכולות במקרה הטוב לחסל את הקריירה הפוליטית של גלבר ולרושש אותה בתביעת הענק שהגיש נגדה (26 מיליון ש״ח). המקרה הרע, בהרבה יותר. זאת בעקבות הנזקים שנגרמו הכלכליים שנגרמו לבן זקן ושותפיו בעקבות ה״רדיפה״, של גלבר לפרוייקטים ולמיזמים שקשורים לבן זקן.

מצד שני, הלן גלבר, שבנתה קריירה פוליטית שלמה על טוהר מידות ומלחמה בשחיתות שטוענת שמדובר בלא יותר מחיסול פוליטי ממוקד ופעילות פלילית עבריינית של זיופי הקלטות מצד בן זקן ושותפיו. במומנטום שנחשפו ההקלטות תוכל גלבר לטעון שמדובר גם בהטיית בחירות. עפ״י הצהרותיה של גלבר מצבה בסקרים היא הסיבה האמיתית לחשיפה, לטיימינג ולזיוף התכנים.

אז למה רעידת אדמה?

כשמדובר בשתי דמויות מנוגדות ו-2 סיפורים שלקוחים מסצנה הוליוודית שנמצאים יחד בלהב 433, זה אומר שאחד מהם נכון. איזה? אין לנו עדיין מושג אבל כל אחד שיוצא מלהב 433 כשידו על העליונה ירעיד את במת הפוליטיקה המרכזית באשדוד ועשוי לטרוף את כל הקלפים במרוץ לראשות העיר, ובכלל.

מה שיותר מעניין ועסיסי בסיפור הזה הוא הביטחון של 2 הדמויות בחפותן, בידיעה שרק צד אחד צודק ושני הצדדים בטוחים בצדקתם עד כדי עתירה לקודש הקודשים… להב 433 מסקרנת הרבה יותר.

האם ג׳קי בן זקן, שרק סיים מבחינתו האישית את הקטע הקשה בחייו, מאסר בפועל, היה לוקח כזה סיכון להסתבך שוב באירוע פלילי?

האם הלן גלבר הלכה צעד אחד יותר מדי ברצונה לכבוש את כסא ראשות העיר ובדרך אמרה כמה משפטים יותר מדי לאיש הלא נכון?

היות ומדובר ב-2 דמויות דומיננטיות בעיר יש השלכה מיידית וישירה למערכת הבחירות הקרובה שתתקיים נכון להיום בעוד 102 ימים.

כל שנותר לעשות הוא לחכות. לחכות שלהב 433 יעשו את העבודה.

 

צילומים: דפי פייסבוק

00

פרסומת:

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*