גלבר: ״הצלחנו בעזרת מומחים להוכיח שהקלטות מזוייפות״

גלבר: ״הצלחנו בעזרת מומחים להוכיח שהקלטות מזוייפות״

התפתחות מעניינת בגזרת ניסיון ההפללה של הלן גלבר. המועמדת, שנגדה פורסמו מספר רב של הקלטות, בהן לכאורה מואשמת חברת מועצת העיר, המתמודדת לראשות העיר בהתנהגות בלתי הולמת וניסיון קבלת טובות הנאה.

היום העלתה הלן גלבר סרטון בו היא מישירה מבט למצלמה ואומרת קבל עם ועדה שהיא הצליחה, בעזרת מומחים להוכיח שההקלטות פוברקו והן לא קבילות. עפ״י דברי המומחים המופעיים גם הם בסרטון שהעלתה גלבר בדף הפייסבוק.

המומחים אותם הציגה גלבר הם אילן חמרה, מומחה לזיהוי ובדיקת הקלטות ועורך הדין הפלילי אשר אוחיון. השניים קובעים חד משמעית שהקלטות נערכו באופן יזום ומגמתי.

לדבריה של גלבר מדובר במזימה של איש העסקים ג׳קי בן זקן, שגם תבע את גלבר בסכום אסטרונומי של לא פחות מ-26 מיליון שקל וזאת בעקבות נזקים שהסבה לו ולשותפיו בעקבות ההתנגדויות שלה למיזמי הנדל״ן שלו.

גלבר, שהצהירה כי מבחינתה מדובר בשריטה קלה בכנף והיא נחושה להמשיך את המאבק שלה עד ה-30 באוקטובר בשעה 22:00 לא תיכנע ולא תסיר את המועמדות לראשות העיר.

בהמשך לסירטון שהוציאה גלבר העלה עורך עיתון המגזין ואתר אשדוד אונליין שי מלול סירטון משלו, בו הוא מזמין את גברת גלבר ללכת ולהתלונן במשטרה במידה והיא משוכנעת שההקלטות מזוייפות. במערכת האתר שמפרסם את ההקלטות הציגו מסמך מקביל ממעבדה אחרת שטוענת בדיוק הפוך. נכון לעכשיו המשטרה לא הוציאה שום הצהרה שתומכת באחת הגירסאות ומגבה אחת מהן.

כל מה שנותר הוא לחכות ולהמתין מה יקבעו רשויות החוק, בכל מקרה או בכל הכרעה של המשטרה מדובר ברעידת אדמה פוליטית. וצד אחד יהיה ככל הנראה המנצח הגדול של בחירות 2018.

תומכיה של גלבר מביעים אמון מלא במועמדת שלהם ומגבים אותה ברשתות החברתיות באופן גורף, נמשיך ונעקוב אחרי הסיפור שככל הנראה יילווה אותנו עוד תקופה ארוכה.

00

החלה מכירת הכרטיסים לאירוע הגדול של הקיץ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*