רואים את האור – מערכת החינוך חוזרת לפעול
ועדת הקורונה הממשלתית סיימה את דיוניה בנוגע לחזרה ללימודים, ובהתאם להחלטתה יתקיימו לימודים במוסדות החינוך באשדוד החל מיום ראשון – במעונות, בגני הילדים, בכיתות א-ו' וכיתות יא׳-יב' ברובעים הבאים: ד' ה׳ סיטי מע"ר מרינה י' יג' יא׳ יב' טו' יז' […]
קרא עוד ›





















