גנץ התחרט ואלפי פועלים פלסטינים לא יגיעו לאתרים באשדוד
לאחר שבועיים שבהם כל עובדי הבניין הפלסטינאים נשארו ללון בארץ עקב הקורונה, פועלי הבניין קיבלו הודעה ביום חמישי האחרון לפיה, "שר הביטחון אישר כניסה יום יומית של עובדים פלסטינים". לאור הודעה זו שוחררו העובדים לצאת להתרעננות בביתם וזאת מתוך הבנה […]
קרא עוד ›





















