תנקום על ההפסד בחצי גמר הגביע? מוצ״ש, אשדוד מארחת את ק״ש

תנקום על ההפסד בחצי גמר הגביע? מוצ״ש, אשדוד מארחת את ק״ש

אחת הקלישאות הידועות בכל ענף ספורט באשר הוא, מדברת על כך שיש קושי רב בלנצח את אותה היריבה פעמיים בתוך כמה ימים.
אולי זאת הסיבה ששחקני מועדון ספורט אשדוד נראו הבוקר( שישי) דרוכים ובטוחים בעצמם מאוד, לגבי האפשרות לניצחון במשחק הליגה מחר (שבת,18:00) באצטדיון היא', מול עירוני קריית שמונה, במסגרת המחזור ה14 של ליגת העל.

כזכור, רק ביום רביעי האחרון נפגשו שתי הקבוצות האחת מול השנייה, זה קרה במסגרת חצי הגמר של גביע הטוטו, ולאחר משחק די משמים ומאכזב מבחינת מ.ס אשדוד וקריית שמונה, הגיעה הדקה ה120, ועמה הפנדל שהכריע את ההתמודדות לטובת הקבוצה מצפון הארץ, שהעפילה לגמר המפעל.

המשחק מחר גם יתחיל את הסיבוב השני בליגת העל, כשבסיבוב הראשון במחזור הפתיחה, בו אירחה קרית שמונה את האדומים-צהובים מאשדוד, הקבוצה של מוטי אייוניר דאז יצאה עם ניצחון דחוק 1-0, מפנדל מדוייק של אחמד עאבד.

רוני אוואט ויוסי מזרחי בוודאי ירצו לראות משחקניהם מחויביות הרבה יותר גדולה מזו שהפגינו במשחק אמצע השבוע, וכתוצאה לגרום לכך, יחזרו שחקני ההרכב הראשון אשר לא פתחו בחצי הגמר ביום רביעי האחרון, אל אחד עשר הפותחים של הקבוצה מעיר הנמל הדרומית.

msa_pnimi

המאמן רוני אוואט התייחס למשחק מחר מול הקבוצה מהקריה " אנו מתכוננים למשחק מאוד קשה מול קבוצה חזקה מאוד. אנחנו מתחילים את הסיבוב השני, ומצפה לנו קרב השרדות שיתחיל כבר ממחר. מקווה שהשחקנים יגיעו מחר נחושים ואגרסיביים על מנת שנשאיר את שלוש הנקודות כאן בבית, אני כמובן מאמין בהם שהם יוכלו לעשות זאת. גם אם זה יהיה בכדורגל פחות טוב".

לגבי המשחק האחרון בין השתיים הוסיף אוואט: "ברור שההתייחסות בין משחק ליגה למשחק בגביע הטוטו היא שונה. ההבדל העצום הוא כמובן שהמשחק מחר הוא אצלינו בבית. המשחק יהיה שונה ואני מאמין שיגיע לא מעט קהל כדי לדחוף אותנו".
בתוך כך במועדון הדרומי כבר חושבים על נושא החיזוק לקראת חלון ההעברות הקרוב בינואר.

מי שכבר כמעט סגר את תנאי עזיבתו, הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, אשר לא התלבש אפילו למשחק גביע הטוטו האחרון, ולא הרבה לשחק בליגה מתחילת העונה. הבלם המנוסה יעבור לקבוצה מהבירה, הפועל קטמון. עוד אחד שצפוי לקבל הודעת שחרור בקרוב מהמועדון הוא הבלם נינו גאלוביץ, שכמו ניבאלדו, גם הוא ישב במהלך החודשיים האחרונים לא מעט על אזרחי, מחוץ לסגל הקבוצה.

לעומתם, מי שגוררים אחריהם לא מעט לטישות עיניים מכיוון הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, הם שחקני היריבה מחר,עירוני קריית שמונה, דידייה ברוסו הקשר ומאוריסיו קורדיירו החלוץ, שקיים סיכוי לא קטן שיעשו את הדרך עד לעיר הנמל החלון העברות הקרוב.
מעבר לכך, שחקני הקבוצה התארחו אמש בכמה בתי ספר ברחבי העיר, על מנת ליצור לא מעט פעילויות עם ילדי בתי הספר, ואף חילקו כרטיסים לילדים המאושרים לקראת משחק הליגה הקרוב.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד,סירושטיין, ברוסיץ', בקל ,מונד, דן ביטון, זריהן ,דין דוד, עזריאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*