עדיין מסובכים: 1-1 בתוספת הזמן למ.ס מול קריית שמונה

עדיין מסובכים: 1-1 בתוספת הזמן למ.ס מול קריית שמונה

עוד תיקו מאכזב למועדון ספורט אשדוד. הערב(ראשון) אירחה הקבוצה של רן בן שמעון את קריית שמונה הצעירה שכבר הבטיחה השארות בליגה, ושוב לא ידעה לנצל זאת לכדי ניצחון.

האורחים שעשו את הדרך הארוכה מהצפון, עלו בהרכב עם לא מעט שחקני נוער שערכו את הפרימיירה שלהם בליגת העל, וזה לא מנע מהם לעלות ליתרון משער בדקה ה62, לאחר ששובן גוזלן אחד המנוסים בהרכב, התרומם נהדר להרמה של אבו טיפאן המגן הצעיר. בתוספת הזמן האומים-צהובים הצליחו לצאת לפחות עם נקודה אחת מהמשחק, לאחר הרמה של דין דוד המחליף שמצא את מיקי סירושטיין, והאחרון שלח את הכדור בקלות לרשת, 1-1 בסיום.

מצד אחד הנקודה טובה למארחים מאשדוד ומצד שני גם נקודה די מאכזבת.

סביר להניח שלפני תחילת המשחק באשדוד לא קנו שום תוצאה מלבד ניצחון על החבורה המדרדרת של תומר קשטן, גם בשל העובדה כי ידעו שעוד משחק ללא ניצחון, ואחרי המומנטומים החיוביים של אשקלון והפועל תל אביב, ומסע ההיחלצות מהתחתית יהיה לא פשוט.

אבל שוב מצד שני נקודה אחת גם עדיפה מכלום, וכמו שקרה לה העונה גם במשחק הבית מול מכבי פתח תקווה כשאשדוד השוותה בדקה ה90, גם הפעם השיויון עוד יוצר תחושה שהכל בסדר.

עוד שבועיים לאחר פגרת משחקי הפלייאוף התחתון, תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ באצטדיון בו היא אגרה העונה 6 נקודות מ6 אפשריות, כשתתארח אצל הפועל חיפה. הפסד או תיקו, והמצב של הקבוצה רק יחמיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*