שעתיים ראשונות חינם – חניון קניון סי-מול בקרוב… בתשלום

שעתיים ראשונות חינם – חניון קניון סי-מול בקרוב… בתשלום

מי שהגיע בחודשים האחרונים לקניון סי מול בטח שם לב לשיפוץ שלא לומר מהפך שעבר הקניון, מלבד המותגים והשיפוץ המרענן שופץ גם החניון שהפך לחניון החכם הראשון באשדוד, מלבד האורות הירוקים והאדומים המסמנים אם מקום החניה תפוס או פנוי ניתן גם להבחין במכונות התשלום שככל הנראה לא הוצבו שם כחלק מהעיצוב.

חניון סי-מול יהפוך בחודשים הקרובים לחניון בתשלום, הסיבה האמיתית היא מצוקת החניות ללקוחות הקניון, 670 מקומות חניה ישנם בחניון (כולל מפלס -3 שנפתח עם שיפוץ החניון), מאות מהם תפוסים באופן יומי שלם, משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות אחר הצהריים ע״י עובדי המגדלים, בניין העירייה, משרד הרישוי וכל מתחמי המשרדים הסובבים סביב הקניון.

לקוחות הקניון, שלהם נועד החניון מוצאים את עצמם חונים בחניות כפולות או מסתובבים סחור סחור בקומות החניון ולא מצליחים לאתר מקום חניה פנוי. הנושא הועלה בפני הנהלת הקניון מס׳ פעמים עד שהוחלט לשנות את נהלי החניון.

תשלום החניון יפגע בעיקר באלה הראו בו חניון פרטי של מקום העבודה, לקוחות הקניון יפגעו פחות היות ושעתיים ראשונות הם ללא תשלום. כל שעה נוספת תעלה 10 ש״ח ויום שלם יעלה 50 ש״ח. שישי שבת החנייה חינם ולנכים בעלי תעודה 5 שעות חינם.

עובדי העירייה ועובדי המגדלים יאלצו להיפרד מהחניון או שיגיעו להסדר מנוי חודשי. בקרוב יחל תהליך ההסברה שיכין את הנהגים לשינוי ורק לאחר הפסח ייכנס ההסדר לתוקף.

מרוץ לילה - 27 באפריל 2017 לפרטים והרשמה ליחצו על הבאנר

מרוץ לילה – 27 באפריל 2017 לפרטים והרשמה ליחצו על הבאנר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*