לקוחות הקניון מרוצים – חוני הקבע זועמים

לקוחות הקניון מרוצים – חוני הקבע זועמים

לראשונה באשדוד החל קניון באשדוד לחייב עבור חניה, מדובר בחניון סי מול שהחל מהיום לגבות תשלום עבור שירותי החניון. לחייב זה לא ממש מדוייק, במשך חודשיים חילקו לכל הנכנסים והיוצאים מהחניון התראה שהחל מה-17 במאי יחל הקניון לגבות תשלום, כמו תמיד לא נשמעה התייחסות כלשהי מצד אף אחד כל עוד השער עלה והרכב יצא חלק. היום, נכנס התשלום לתוקף וכך גם זעמם של התושבים.

גם כאן מתחלק קהל המגיבים ל-2, אלה שבעד ואלה שנגד. אלה שנגד ואותם ניתן להבין זה אלה שעובדים בבנייני המשרדים והעירייה הסמוכים לקניון שנהנו במשך שנים מחניה מוצלת חינם, באים בבוקר יוצאים בצהריים… החיים הטובים. להבדיל מהלקוחות עצמם שהיו באים לקניות בקניון או לשתות קפה והיו נאלצים להקיז דם כדי למצוא מקום חניה. אלה דווקא נראו מחוייכים היום שראו הרבה ירוק בעיניים והמון חנייה חופשית.

רצוי לציין שהקניון לא מחייב עבור השעתיים הראשונות, ובימי שישי ושבת. לקוחות הקולנוע ומועדון הכושר יהנו מ-3 שעות חינם ונכים מ-5 שעות חינם.

כך שמי שלא נוהג להחנות את האוטו למשך כל היום עתיד להיות הנהנה העיקרי מהמצב החדש.

משיחה עם מנכ״ל הקניון נמסר לנו שהשיפוץ הענק שעשה הקניון והחניון נועד בעיקר בשביל לייצר חוויה ללקוחות הקניון, יוצא מצב שללקוחות העסקים הפועלים בקניון אין חניה כי החניון תפוס כל היום ע״י עובדים שחונים ללא תחלופה, לא המצאנו שום דבר חדש, בכל הקניונים בארץ נהוג לשלם החל מהשניה הראשונה. אנו מבינים לליבם של מי שהיה רגיל להחנות בחינם במשך למעלה מעשור אך המצב הקיים היה חייב להשתנות, בעיקר עבור לקוחות הקניון ובעלי העסקים השוכרים חנויות בקניון, להם אנו מחוייבים בראש ובראשונה.״

יותר מדי שינויי תחבורתיים עוברת העיר בעת ובעונה אחת, אולי עדיף כך שבמכה אחת נתרגל להכל, כך או כך אין לנו הרבה ברירה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*