פסטיבל ״ים של חוויות״ בקניון סי-מול, אשדוד

פסטיבל ״ים של חוויות״ בקניון סי-מול, אשדוד

קציני ים אורט אשדוד, חיל הים ורשות הטבע והגנים בתצוגה חווייתית של מפרשיות ודגמי כלי שיט ומגוון סדנאות ופעילויות לילדים ומשפחות

פסטיבל חווייתי לכל המשפחה בקניון סי-מול באשדוד ב-12-13.4.17 בין השעות 11:00-17:00, בפסטיבל תפתח לראשונה לקהל הרחב תצוגת מפרשיות וכלי שיט אמיתיים ובנוסף יוצגו עשרות דגמים מוקטנים של כלי שיט של האומן שוקי אלוני – דגמי משחתות, צוללות, נושאות מטוסים וכלי שיט נוספים – התצוגה והדגמים מוצגים בשיתוף קציני ים אורט אשדוד שנציגיו יערכו סדנאות חווייתיות לקשירת חבלים והדמיית חתירה על קייאקים וסאפים בה כל בני המשפחה יוכלו להתנסות בחוויית גלישה ויציבות כמעט כמו בים.

בנוסף ייערך מיצג של ציוד ימי: עוגן אמיתי, ציוד הצלה, ציוד ניווט ימי ופירוטכניקה – בליווי הסברים של תלמידי קציני ים אורט אשדוד.

רשות הטבע והגנים תערוך סדנאות לילדים בנושא של שמירה על איכות הסביבה הימית, בעלי חיים ימיים ושמורות טבע הסמוכות לחוף ים ויחלקו מידע לגבי אירועים בפארקים ושמורות טבע באזור אשדוד והסביבה.

נציגי חיל הים יערכו מיצג על החיל בהשתתפות חיילים ממקצועות מגוונים בליווי הסבר על תהליכי השירות והגיוס לחיל הים. 

עמותת מחמל"י הפועלת לשימור היונקים הימיים (דולפינים, לוויתנים וכלבי ים) וסביבת מחייתם בישראל תערוך תצוגת גולגולות, תמונות, פסלים וסרטון ותבצע הדרכות של 20 דקות כל חצי שעה עגולה. ההדרכה תבוצע על ידי תלמידי קציני ים אורט אשדוד ומדריכי מחמל"י ותתמקד ביונקים ימיים שחיים באזור אשדוד.

העמותה לקידום הגלישה והספורט הימי באשדוד, שחרתה על דגלה את הדגל החברתי לצד קידום המודעות לענף הגלישה תציג בפסטיבל באמצעות מועדוני הגלישה הפועלים בעיר, ציוד גלישה מקצועי סאפים וגלשנים

במהלך הפסטיבל ייערכו סיורים בין התצוגות השונות ויינתנו הסברים על כלי השיט, אוסף הדגמים ותצוגת חיל הים.

גם לקטנטנים לא יהיה משעמם – במסגרת הפסטיבל ייערכו בקניון סימול מגוון פעילויות וסדנאות לילדים והכל סביב נושא הים והשיט: איפור פנים, חלוקת בלוני צורות, קעקועי נצנצים, סדנאות יצירה, פינות צביעה, סדנאות אוריגמי לילדים ולכל המשפחה ועוד.

מוזמנים לים של חוויות!

חול המועד פסח 12-13.4.17 בין השעות 11:00-17:00

בקניון סי-מול – הגדוד העברי 6 אשדוד – הכניסה חופשית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*