שעה של שקט לילדים על הרצף האוטיסטי

שעה של שקט לילדים על הרצף האוטיסטי

החופש הגדול הוא חוויה כיפית עבור ילדי ישראל, אך מסתבר שלא כולם משתתפים בכיף הזה. עבור ילדים אוטיסטים רבים ומשפחותיהם, מדובר באחד הקשיים הגדולים במהלך השנה, בין היתר בשל הבילוי המוגבר במקומות הומי אדם, ואובדן השגרה השקטה והמוכרת לה הם זקוקים כל כך.

מתחם BIG FASHION אשדוד, מקבוצת BIG מרכזי קניות במחווה  אנושית ויוצאת דופן, מתגייס לטובת  אנשים עם אוטיזם  ומשפחותיהם, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מחוויית קניות ובילוי בקניון. שיתוף הפעולה עם אלו"ט – אגודה לאומית לילדים אוטיסטים יצר  שעה אחת של שקט, מדי שבוע ביום שלישי, בין 19:00-18:00, ובמהלך כל החופש הגדול (!).

במסגרת זו יוכלו גם ילדים על הרצף האוטיסטי ליהנות מהמתחם ללא מוסיקה, ללא קריאות ברמקולים וללא מסכים מרצדים, כל אותם דברים שיוצרים אצלם תחושת מצוקה ולחץ, בשל הלקות. במקביל, באותה שעה יציעו החנויות במתחם שלל הטבות והנחות במתכונת של Happy Hour לכל המבקרים שיגיעו באותה שעה. החנויות יכריזו על קידום פטור מתור לבעלי כרטיס נכה של הביטוח הלאומי הכולל זכות לפטור מעמידה לאנשים עם לקויות בלתי נראות כגון אוטיזם.

עינת קסוטו שפי , מנכ״ל אלו״ט אומרת: ״זה מרגש לראות את הרצון הטוב וההתגייסות ללא תנאי שלBIG FASHION אשדוד ושל בעלי העסקים שבמתחם. אני מודה לכול אחד מהם על הנגשת הבילוי בקניון לילדים אוטיסטים. ימי החופש הגדול הם סיר לחץ לילדים ולבני המשפחה , גילוי רגישות מהסוג הזה מרים את המורל ויסייע לשפר את חוויית החופש עבורם. יחד, נעניק להם את הזכותלהנות מחוויית בילוי וקניות

בועז דריקס, מנכ״ל מתחם BIG FASHION אשדוד: ״אנו שמחים לעשות כל מהלך להנגשת הקניון לכל בעלי המוגבלויות, וגאים על הזכות לארח ילדים אוטיסטים ובני משפחות ולהנעים להם את החופשה, על ידי הסרת חסמים שכל כך מפריעים להם במקומות בילוי ציבוריים. ברגע שהניסוי יצליח בקניון באשדוד, נשמח כמו כולם, רק יותר בשקט וברוגע״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*