2023, השנה הגדולה של הספורט באשדוד.

2023, השנה הגדולה של הספורט באשדוד.

העיר אשדוד זכתה בעונת 2023 בשלושה גביעי מדינה בענפים ספורט מובילים: כדוריד, כדורעף וכדורסל נשים, ההישג הנדיר מצטרף לעשרות הצלחות בצמרת הספורט הישראלי והבינלאומי, כאלה שלא תמיד זוכים לחשיפה והערכת הציבור.

רשות הספורט העירונית מאז כניסתו של יורם אסרף לתפקיד מנכ״ל הרשות משקיעה המון משאבים במגוון ענפים שלא זכו לעדנה קודם, ההשקעה והתנאים האופטימליים שהעניקה הרשות לענפים כמו השייט, הג׳ודו, הרמת משקולות ועוד הרבה ענפים החזירו כבר את ההשקעה בדמות הישגים ארציים ובינלאומיים שחוזרים לעיר ככבוד והשקעה בתושבי העיר שזוכים להצלחות גדולות.

 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:

"אנחנו גאים להיות בצמרת הספורט הישראלי בזכות התקצוב והתמיכה העירונית, המייצרות מסורת של הצלחות גם בתחום הספורט. הקבוצות מהוות גאווה אמיתית לעירנו ומחזקות את האחדות והאחווה בין כל חלקי העיר".

*ההשקעה העירונית בספורט המקצועני הובילה להישגים חסרי תקדים בעיר, עם גביע המדינה בכדורסל נשים, גביע המדינה בכדורעף נשים וגביע המדינה בכדוריד גברים. בעירייה בשיתוף רשות הספורט העירונית, מאיצים גם את השיפוץ במגרשים השכונתיים, קידום בניית קריית הספורט ומטמיעים את האהבה לספורט גם בבתי הספר: "כולם יכולים למצות את הפוטנציאל שלהם.

 

 

עונת 2022-2023 באשדוד תיזכר כאחת המעולות בספורט המקומי עם הישגים משמעותיים בזירות השונות, המציבים את העיר בצמרת הענפים התחרותיים בישראל. בעירייה מדגישים כי התקצוב המלא על פי החזון של ראש העיר ד"ר יחיאל ד"ר לסרי מוכיח את עצמו לכל אורך העשור האחרון, ומציב את אשדוד על מפת ההישגים ברמה הארצית. לצד ההישגים, גאים בעירייה גם בכמות הקהל שמגיע למגרשים, ובתוכו גם משפחות שלמות שמגיעות ליהנות מחוויה ספורטיבית מקומית.

 

 

"פירות ההשקעה באים לידי ביטוי בגביעים ובאליפויות לאורך השנים, ובעיקר ביציבות לאור בניית תשתית ספורטיבית אנושית והשקעה במתקנים", אומר ד"ר לסרי. "אנחנו משקיעים בתשתיות, בשיפוצי מגרשים בשכונות והתקנת תאורה חדשנית כדי לעודד ספורט עממי גם בשעות הערב, סללנו גם מסלולי אופניים ושבילי הליכה. אנחנו מאמינים שהספורט הוא כלי למוביליות חברתית משמעותית, ומטמיעים את האהבה אליו גם בבתי הספר כדי שכל אחת ואחד יוכלו לממש את הכישרון ולמצות את הפוטנציאל שלו".

 

 

על ההישגים המרשימים של אשדוד יכולות להעיד הזכיות בשלושה גביעי מדינה. הראשון של בנות אשדוד, שגם העפילו לגמר אליפות המדינה אך נוצחו במשחק המכריע מול אליצור רמלה. השני, של בנות הכדורעף שלקחו בעונה מצוינת את גביע המדינה מול מכבי חיפה החזקה. השלישי, מעיד על עוצמתו על ענף הכדוריד באשדוד עם זכייתה של הפועל בגביע המדינה, והתבססותו של המועדון בצמרת הענף בישראל שנשלט במשך שנים על ידי מכבי תל אביב וקבוצות העיר ראשון לציון.

"אנו מודים לכל השחקנים, השחקניות, הצוותים המקצועיים על ההישגים", ציין יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט העירוני .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*