שיר ה-60 של אשדוד

שיר ה-60 של אשדוד

ביום רביעי, ה- 5 באפריל תיערך תחרות "שיר השישים" בהפקת החברה העירונית לתרבות הפנאי,  בה ישתתפו עשרה בני נוער בתחרות מוזיקלית עם שירים מקוריים שכתבו והלחינו. ועדת השיפוט תורכב מצוות של מוזיקאים, אנשי רדיו ונציגי ציבור ונוער. הקהל יהיה מעורב אף הוא ויצביע במהלך התחרות שתתקיים בבית יד לבנים. הזוכים יקבלו פרסים בשווי של 10 אלף ש"ח. יובל דיין תהיה זמרת אורחת, ינחה את הערב דודו ארז בואו לבחור את שיר ה- 60 של העיר אשדוד!

רגע לפני התחרות הגדולה והמושקעת, בה יתחרו טובי המוזיקאים ה"חדשים", בני נוער וצעירים בגילאי 15-21, בואו להכיר מעט את המשתתפים. חשיפת השירים תתקיים בתחרות עצמה, שם תוכלו גם אתם להגיע כקהל, לרכוש כרטיס בעלות סמלית ולבחור את השיר שיציין את חגיגות 60 השנה לעיר אשדוד. הגענו לאולפן ההקלטות כדי  לשמוע חלק מהשירים… וגם, להכיר אישית את המתחרים:

111111

  • יובל לחמיש (17) , ממקיף ו' ישיר את השיר 'מנגינה פשוטה',  שכתב והלחין ומילות השיר מתארות את ילדותו . לחמיש יוצר במוזיקה באופן מקצועימזה כשנתיים.
  • אלון אטלי (20),  חייל בחיל האוויר יבצע שיר רוקנ'רול מקורי שכתב והלחין על העיר אשדוד ובהשראתה. הוא מנגן על גיטרה כשבע שנים ושר מאז ומתמיד.
  • גיא אמסלם (21), מורה פרטי לגיטרה ומלמד קולנוע בבתי ספר יסודיים בקרן קרב. אמסלם יבצע שיר מקורי שכתב והלחין שמדבר ב"ציניות" משעשעת על זה שכולם רוצים אהבה, אולם בו בשעה כולם כבויים.
  • נחמן שיר (16.5),  לומד במיתר אשדוד יבצע שיר שכתב והלחין עדי שריקי בשם 'ימים של אהבה'. השיר נכתב על לינוי,חברתה של שיר.
  • קרן בן נעים (20), חיילת המשרתת בעיר הבה"דים(בסיסי הדרכה) זכתה בתחרות ע"ש אוהד שמש במקום הראשון ותבצע בתחרות את השיר 'ימים של עכשיו', שיר מקורי שכתבה והלחינה ומדבר על יחסים ואהבה. בן נעים התחילה ליצור כבר בגיל 15 ולמדה מוזיקה מגיל מאוד צעיר ב"כלי זמר" בעיר, מנגנת על גיטרה.
  • עדי שריקי (17.5) ,לומד במיתר אשדוד יבצע את השיר 'אתן רק לך' שכתב והלחין בעצמו. שריקי מתעסק במוזיקה מגיל צעיר מאוד ומנגן על פסנתר. השיר, למרות שמו לא נכתב על בחורה אלא על מוזיקה.
  • אביב בן (20) ,המשרת בצבא יבצע את השיר 'מילים טובות'  שכתב והלחין לפני כשנתיים. השיר נכתב על אחותו הקטנה והאופן שבו היא מתנהגת… בן עוסק במוזיקה כבר 13 שנה ומנגן על גיטרה ואפילו יש לו בבית אולפן ביתי.

3333333

  • יובל אלחלו (17) , ממקיף ז' תבצע את השיר 'מילים טובות'שכתבה והלחינה. השיר מדבר על זה שאנשים צריכים לשנות דרכי חשיבה ולהתמקד בגישה חיובית. אלחלו מתעסקת במוזיקה מזה כארבע שנים ומופיעה עם הרכבים שונים.
  • בן צוק ויאיר בן סימון (בני 17) ממקיף ד' הם הצמד של התחרות ויבצעו יחד את השיר "לדבר על הכל" שכתבו והלחינו ביחד. השיר עוסק בכמה קשה לדבר על כל מיני דברים ושהבית מהווה מקום מפלט. הם התחברו בתחום המוזיקלי דרך טקסי בית הספר בהם השתתפו, משם לקחו חלק בשני הרכבים שונים ונשארו הגרעין ועובדים ביחד על מוזיקה מקורית.
  • סודרי דניאל (15.5)  ויוסף (16.5) הם אחים שיבצעו יחד את השיר 'נתתי את הלב' שהלחין עדי שריקי וכתבו האחים יחד עם שריקי.  השיר עוסק בשברון לב.  האחים סודרי עוסקים במוזיקה מגיל צעיר ושרים יחד וגם לחוד.

22222222

לדבריו של יוסי עטר, מפיק האירוע , מדובר בתענוג של ממש לעבוד עם החבר'ה הצעירים והמוכשרים המעניקים תנופה לחיי היצירה באשדוד. התהליך היה מאוד אינטנסיבי אך מהנה .הפקתי וניהלתי מוזיקלית עשרה שירים מקוריים ואת העיבודים יחד עם רונן הרוניאן, מרק ז'ליוקובסקי ורותם כהן מוזיקאים מצוות עובדי אולפני "ארט הפקות".
תחרות "שיר השישים" תתקיים בהפקה משותפת של עיריית אשדוד החברה העירונית לתרבות הפנאי, תחום ילדים ונוער, בטא מוזיקה, התזמורת הסימפונית אשדוד ו"חלילית".

בית 'יד לבנים', רחוב הבנים 3, אשדוד, בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 15 ₪

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*