יובל לחמיש (17) הוא הזוכה בתחרות שיר ה-60

יובל לחמיש (17) הוא הזוכה בתחרות שיר ה-60

דודו ארז, שהנחה את האירוע ושעשע על הדרך את הקהל והמתחרים, הציג אותם זה באחר זה ושוחח עימם לאחר שביצעו את שירהם. 'שירשישים'-היא תחרות כחלק מחזונו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי לעידוד יצירה ויוצרים מקומיים . הובילו את הפקת התחרות נעמי אדר הופמן- המשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי, מזל שאלתיאל- ראש תחום הנוער באשדוד ויוסי עטר היה אמון על ההפקה המוזיקלית ואף ניגן על הבמה יחד עם צוות הנגנים המוכשרים שעבדו, הפיקו ועיבדו את השירים עד לכדי התוצאות המעולות שהוצגו בתחרות.

שפטו בתחרות: יורם סוויסה -רדיו דרום, טל וקנין יו"ר מועצת התלמידים באשדוד, יורם סוויסה, מירי בן- אבי, תהילה עמר, אייל פרץ, גיא עמיר ויו"ר חבר השופטים- מר אורן טואיל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד. גם הקהל שנכח בבית 'יד לבנים' ומילא את האולם עד אפס מקום הצביע באמצעות הכרטיסים במהלך הפסקה יזומה במהלך התחרות והשפיע במקביל לבחירת השופטים לגבי הזוכים בתחרות.

60

ניכר היה כי מרבית השירים עסקו ברגשות האהבה וכי הדור הצעיר של  מורכב מאמנים מוכשרים ורומנטיקנים. יובל דיין, הזמרת המוכשרת בת העיר אשדוד עלתה לבמה לאחר ההפסקה, בזמן ספירת הקולות , ביצעה שלוש משיריה הפופולאריים ואיחלה למתחרים ,שתמיד יישאו חן בעיני אחרים וראשית בעיני עצמם  תוך שהיא מייעצת להם ליצור מתוך הלב .לדבריה של יובל , " אני שמחה על מה שקרה פה הערב על הבמה מדובר בפרויקט מרגש בשל  העשייה והתעוזה. ".

רגע לפני ההכרזה עלו לבמה כל משתתפי התחרות וביצעו יחדיו שיר מיוחד שנכתב לכבוד התחרות על העיר אשדוד ואז הגיע מועד ההכרזה לזוכה ולגיבור הגדול של יובל לחמיש המוכשר, שכולם עוד צופים לו עתיד מבטיח .

השיר הזוכה בביצועו של יובל לחמיש "מנגינה פשוטה" ייצג את העיר אשדוד בכל מסגרת שתתאפשר, לחמיש עלה לבמה עם הגיטרה בה החל לנגן לפני כשנתיים בלבד אולם כל חייו ספג אהבה למוזיקה בבית וכבר עם עלייתו לבמה זכה לתשואות חמות מהקהל שהגיע מלווה בשלטים. לחמיש קיבל פרס כספי בסך של כ- 5,000 ₪, במקום השני זכתה יובל אלחלו בביצוע השיר "מאחורי המסכה" ובפרס בסך 3,000 ₪ ובמקום השלישי זכה גיא אמסלם בביצוע השיר "גם האדם הכי רשע" ובפרס בסך של 2,000 ₪.

לדבריו של יוסי עטר, המפיק המוזיקלי , "למרות שזה נשמע כקלישאה, כל המשתתפים הערב מנצחים בשל הביצועים " .עטר הודה לנעמי אדר הופמן ומזל שאלתיאל שהן המפיקות האחראיות  של התחרות ולצוות הרכב הנגנים שעמלו רבות על מנת שההפקה תהיה מושלמת: רונן הרוניאן, מרק ז'ליקובסקי, עידו נמר ורותם כהן. 'שיר שישים'- מיזם עם יוצרים מקומיים המוכיחים כי מוזיקה מחברת אנשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*