טקס מרגש לבוגרי מגמת מדעי הבריאות והרפואה

טקס מרגש לבוגרי מגמת מדעי הבריאות והרפואה

השבוע, במקיף ד' אשדוד, התקיים טקס מרגש לבוגרי מגמת מדעי הבריאות והרפואה. היתה זו הפעם הראשונה שתלמידי בית הספר מסיימים את לימודיהם במגמה המיוחדת הזו, לאחר 3 שנים מאתגרות, מרתקות ועמוסות בידע רפואי ובעיקר בתחום האנטומיה, הפיזיולוגיה והקליניקה.

מנהלת בית הספר גב' יהודית ביטון מציינת כי המגמה ללימודי מדעי הבריאות והרפואה של בית הספר, מקיימת שיתוף פעולה מלא עם המרכז הרפואי קפלן ברחובות, עם סגן בית החולים ד"ר קובי חביב ועם הגב' בלה עובדיה האחראית על קשרי קהילה, אשר באו במיוחד לאירוע החגיגי על מנת לברך את התלמידים על סיום מוצלח ולאחל להם הצלחה בהמשך הדרך.

בוגרי המגמה, מלווים בהוריהם, הציגו את עבודות הגמר שלהם בהיקף של 5 יחידות לימוד, בהם חקרו מטופלים הלוקים במחלות שונות כגון: אי ספיקת כליות, מיגרנות, סוכרת וכד', בנוסף לבחינה העיונית. סה"כ סיימו בוגרים עם 10 יחידות בגרות מכובדות. את הערב כולו ניהלו הבוגרים בעצמם, תוך שהם מציגים להורים ולאורחים היבטים שונים מתוך חיי המגמה לגבי מקצועות הלימוד, ההתנדבות הרפואית שלהם ופרויקטים שונים בבית הספר ובקהילה כולה, בהם לקחו חלק במהלך השנים.

הערב הסתיים בהרצאה מרתקת של ד"ר רלי פורר מבית החולים אסף הרופא, בנושא "עידן המהפכה הגנטית – זה קורה עכשיו" שהשאירה את כולם עם תקווה לעתיד בעיקר בחקר מחלת הסרטן.

במהלך הערב כולו הוצב אמבולנס של מד"א ברחבת בית הספר, כשתלמידי כיתות י"א, דור ההמשך של מגמת מדעי הבריאות והרפואה בבית הספר, מציגים בפני האורחים טיפול בפצוע בתוך האמבולנס ומספרים על פעילותם ההתנדבותית במד"א ומגישי עזרה ראשונה.

מורי המגמה והנהלת מקיף ד' אשדוד התרגשו יותר מכולם באירוע הסיום ומסרו איחולי הצלחה לבוגרים. בתוך כך הנהלת בית הספר קוראת לתלמידים מצטיינים המתעניינים ברפואה, למהר ולהירשם למבחני הקבלה לקראת תשע"ח (מחזור ד').

Ashdod4u770_500

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*