שוב קרוב, עוד הפסד.

שוב קרוב, עוד הפסד.

בפעם המי יודע כמה מכבי אשדוד באר טוביה יוצאת עם הרגשה שהיא יכלה לצאת עם 2 נקודות במקום עם נקודה. אתמול הובילה אשדוד ברוב שלבי המשחק והגיעה גם להפרש דו ספרתי אבל גם הפעם לא ידעה לשמור על היתרון או יותר נכון יהיה לומר… ואז הגיע יפתח זיו.

זיו, ששיחק בעונה הקודמת באשדוד להט ברבע הרבע הרביעי עם 4 עבירות לא ידע מענה ועשה ככל העולה על רוחו במגרש, בזכות הרבע הרביעי נבחר זיו גם לmvp של המשחק עם 19 נקודות ובעיקר מנהיגות ואחריות של שחקן גדול.

בערב שיאנג ונאש מסיימים משחק רק עם 7 נקודות כל אחד יכלה אשדוד לצאת כשידה על העליונה, 3 רבעים ידעה אשדוד להוביל ולתת פייט, לחזור ולגרד כל רבע את היתרון אך זו היתה לא פחות ממלכודת דבש, אשדוד ברבע הרביעי התפרקה ונראה שהמאמן בראד גרינברג נרדם במשמרת.

חילופים תמוהים וחוסר תגובה למשחק נתנו לנהריה את ההובלה ובסופו של דבר את המשחק.

לשם שינוי, תצוגת השיפוט היתה סבירה והפעם אין לאשדוד טענות אלא לעצמה.

דייויד לורי יכול להיות המאוכזב הגדול של המשחק, 21 הנקודות שלו לא הספיקו אבל לא יזיקו לסטטיסטיקה האישית של השחקן המצויין הזה. לונג עם 13 והנרי עם 11 לא ממש הספיקו למרות הבלחות של הנרי סק שרק הראו למה הוא מסוגל אבל כאמור… לא מספיק.

אשדוד מגרדת את הקו האדום שרק אילת נמצאת מתחתיה, נס ציונה שנמצאת מעל מכבי אשדוד באר טוביה עם אותו מספר נקודות אך הניצחון של הכתומים על אשדוד מציב אותה ביתרון מעל אשדוד.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*