מהומות ועצורים בסיום משחק מס׳ 3 – 2:1 להפועל ת״א

מהומות ועצורים בסיום משחק מס׳ 3 – 2:1 להפועל ת״א

ככל הנראה מה שייזכר מהמשחק הערב הוא לא היכולת על הפרקט אלא היכולת לעשות מהומות אחרי כל משחק. נתחיל מהסוף להתחלה, על הפרקט האדומים מת״א הגיעו מוכנים והצליחו להוציא את אשדוד מהמשחק כבר ברבע הראשון, ת״א לקחה את ההובלה מתחילת המשחק ולמרות רגעים ספורים שאשדוד הצליחה להתקרב עד כדי 3 נקודות הפרש הצליחה הפועל ת״א לברוח שוב ושוב עד שאשדוד נשברה ות״ר ברחה להפרש שלא ניתן לסגירה, בטח ובטח עם היכולת שהציגה הקבוצה.

הפועל ת״א הגיעה כהרגלה עם הצבא האדום שלבה ביציע, קהל שלא נעים להיות בצד האחר שלו, הן מבחינת העידוד המאסיבי והן בגלל הרוע שבעידוד, נהמות גזעניות לעברם של הזרים של אשדוד וקריאות ״ניגר״ (כושי) לעברו של סק הנרי שהפך ללא ספק לשנוא של האדומים. כבר מניצחון הבית של אשדוד בהיכל שלמה שם כיכב סק הנרי בניצחון בלתי נשכח.

99:798 זו תוצאת הסיום ואשדוד מאבדת את יתרון הבית הקריטי, המשחק הבא שיתקיים בהיכל שלמה תבוא ת״א עם אש בעיניים כדי לגמור את הסדרה והקהל יבוא משולהב שבעתיים, במיוחד לאחר התקרית הערב עם 2 העצורים.

MOLD4709

בפלייאוף כמו בפלייאוף אמנם כל משחק הוא עולם חדש אך אין ספק שההפסד השני והלחץ שעובר לאשדוד עובד לרעת הצהובים. בשני בערב תנסה אשדוד לעשות את הבלתי יאומן ולהביא את ההכרעה שוב להיכל הקריה.

לפרקט עצמו קשה להגיד שאשדוד באמת הגיעה, היא המשיכה את היכולת מהמשחק השני והאדומים ידעו לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים.

סק הנרי אמנם סיים עם 19 נקודות אך הן נבלעו עם האחוזים הנמוכים של חבריו הן מטווח ה-3 והן מטווח העונשין.

5650

השופטים, שגנבו את ההצגה (כהרגלם) השפיעו בנקודות זמן קריטיות על התפתחות המשחק עם שריקות תמוהות והלהיטו את האווירה די לא לצורך.

לסיכום, יום שאשדוד תעדיף לשכוח אך יש לה עוד הזדמנות לתקן. קל זה לא יהיה.

מכבי אשדוד/באר טוביה: הנרי 19 (3-7 לשלוש, 5 אסיסטים, 5 איבודים), לונג 14 (6-10 לשתיים, 0-3 לשלוש, 4 אסיסטים, 3 חטיפות), צ'וברביץ' 12 (4-10 מהקו, 9 ריבאונדים), לי 10 (5-6 מהשדה), ווריק, אריאל (2-10 מהשדה) ולוי 5 כ"א, מקאולי וארצי 3 כ"א, מקדונל 2. כן שותפו: הוניג ואמיתי.

תגובת המשטרה לאירועי האלימות בסיום המשחק:

״משטרת ישראל תנקוט ביד נוקשה כלפי אלו שיבחרו להפר את הסדר ולנהוג באלימות במגרשי ספורט ומחוצה להם, על מנת לאפשר לציבור להנות מסביבה בטוחה במקומות אלו והנאה מירבית״.

במהלך משחק כדורסל שנערך הערב (שבת) בעיר אשדוד בין הקבוצה המקומית לקבוצת הפועל תל אביב, החלו מספר אוהדי הקבוצה האורחת להפר את הסדר במקום תוך שבשלב מסויים החלו אף לתקוף את כוח המשטרה שהיה מחוץ לאולם הספורט.
בעקבות כך נעצרו 2 חשודים צעירים והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. אוהדים נוספים שביקשו למנוע זאת, ניסו לחסום את כביש היציאה אך ללא הועיל. ברגעים אלו עוזבים יתר אוהדי הקבוצה האורחת את האזור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*